Advertainment : aBranded Content campaign to promote the alternative culture in Bergen (Norway)
Aguilar Vilalta, Laia
Uyà Puigmartí, Rafel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Título variante: Advertainment : una campanya de contingut de marca per promocionar la cultura alternativa a Bergen (Noruega)
Título variante: Advertainment : una campaña de contenido de marca para promocionar la cultura alternativa en Bergen (Noruega)
Fecha: 2022
Descripción: 130 pag.
Resumen: Aquest projecte presenta la preproducció d'una campanya de contingut de marca amb l'objectiu de promocionar la cultura alternativa a Bergen (Noruega) entre la població noruega i els turistes internacionals. Les principals organitzacions i empreses col·laboradores són Vill Vill Vest (festival de música), Bergen Assembly (organització sense ànim de lucre d'art contemporani), Hot!Hot!Hot! (festival de menjar i música) i OK Kontor (empresa de disseny). Entre lesestratègies marcades dins del projecte, destaquen la creació d'una minisèrie de ficciójuvenil, y a més, la producció de contingut documental per aconseguir l'objectiu principal del projecte.
Resumen: Este proyecto presenta la preproducción de una campaña de contenido de marca con el objetivo de promocionar la cultura alternativa en Bergen (Noruega) entre la población noruega y los turistas internacionales. Las principales organizaciones y empresas colaboradoras son Vill Vill Vest (festival de música), Bergen Assembly (organización sin ánimo de lucrode arte contemporáneo), Hot!Hot!Hot! (festival de comida y música) y Ok Kontor (empresa de diseño). Entre las estrategias marcadas dentro del proyecto, destacan la creación de una miniseriede ficción juvenil y, además, la producción de contenido documental para conseguir el objetivo principal del proyecto.
Resumen: This project presents the pre-production of a branded content campaign with the aim of promoting alternative culture in Bergen (Norway) among the Norwegian population and international tourists. The main collaborating organizations and companies are Vill Vill Vest (music festival), Bergen Assembly (non-profit organization of contemporary art), Hot! Hot! Hot! (food and music festival) and OK Kontor (design company). Among the strategies marked within the project, the creation of a miniseries of youth fiction stand out, and in addition, the production of documentary content to achieve the main objective of the project.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Anglès
Titulación: Comunicació Audiovisual [2501928]
Plan de estudios: Grau en Comunicació Audiovisual [1433]
Documento: Treball final de grau
Materia: Publicitat ; Marca comercial ; Lleure ; Bergen (Noruega) ; Cultura alternativa ; Transmedia



130 p, 2.8 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de Fin de Grado > Facultad de Ciencias de la Comunicación. TFG

 Registro creado el 2022-09-23, última modificación el 2022-10-22



   Favorit i Compartir