La comunicació digital dins el metavers : aplicació pràctica al pla de comunicació digital de l'escuderia McLaren Racing de la Fórmula 1
Budó Baides, Judit
Raluy i Faus, Marc
Castellblanque, Mariano, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Título variante: La comunicación digital en el metaverso : aplicación práctica al plan de comunicación digital de la escudería McLaren Racing de la Fórmula 1
Título variante: Digital communication within the metavers : practical application to the digital communication plan of the McLaren Racing Formula 1 team
Fecha: 2022
Descripción: 181 pag.
Resumen: Aquest treball consisteix en la creació d'un pla de comunicació digital adaptat al metavers i preparat com a proposta per ser aplicat a l'escuderia McLaren Racing de la Fórmula 1. Per crear el pla de comunicació definitiu s'ha dut a terme una anàlisi de l'entorn de l'esport i de la companyia, així com de la comunicació digital de la marca i de la possible evolució del metavers en un futur pròxim. Finalment, s'han ideat una sèrie d'accions amb l'objectiu d'assegurar la popularitat i el posicionament de l'escuderia a la competició.
Resumen: Este trabajo consiste en la creación de un plan de comunicación digital adaptado al metaverso y preparado como propuesta para ser aplicado a la escudería McLaren Racing de la Fórmula 1. Para crear el plan de comunicación definitivo se ha llevado a cabo un análisis del entorno del deporte y de la compañía, así como de la comunicación digital de la marca y de la posible evolución del metaverso en un futuro próximo. Finalmente, se han ideado una serie de acciones con el objetivo de asegurar la popularidad y el posicionamiento de la escudería en la competición.
Resumen: This project consists in creating a digital communication plan adapted to the metaverse and prepared as a proposal to be applied to the McLaren Racing Formula 1 team. In order to create the final communication plan, an analysis of the sport and company environment has been carried out, as well as an analysis of the brand's digital communication and the possible evolution of the metaverse in the near future. Finally, a series of actions have been designed with the aim of ensuring the team's popularity and positioning in the competition.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català
Titulación: Periodisme [2501933]
Plan de estudios: Grau en Periodisme [1432]
Documento: Treball final de grau
Materia: Metavers ; Comunicació digital ; Fórmula 1 ; McLaren



181 p, 30.5 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de Fin de Grado > Facultad de Ciencias de la Comunicación. TFG

 Registro creado el 2022-10-04, última modificación el 2022-12-19



   Favorit i Compartir