Comunicación internacional e intercultural : la comunicación de las organizaciones españolas en China
Carrasquer Llavall, Ariadna
Ribeiro Dos Santos Oliveira, Evandro Samuel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Título variante: Comunicació internacional i intercultural : la comunicació de les organitzacions espanyoles a la Xina
Título variante: International amb intercultural communication : communication of Spanish organizations in China
Fecha: 2022
Descripción: 126 pag.
Resumen: En aquesta investigació es pretén analitzar la comunicació internacional des de la perspectiva intercultural de la gestió de la comunicació de les marques espanyoles que operen a la Xina. Un dels grans reptes de les empreses és l'expansió a nous territoris i la seva adaptació correcta. El propòsit és entendre com es duen a terme els plans de comunicació quant a entorns, objectius, públics, missatges, estratègies i accions; i la gestió des d'una perspectiva internacional i intercultural.
Resumen: En esta investigación se pretende analizar la comunicación internacional desde la perspectiva intercultural de la gestión de la comunicación de las marcas españolas que operan en China. Uno de los grandes retos de las empresas es la expansión a nuevos territorios y su correcta adaptación. El propósito es entender cómo se llevan a cabo los planes de comunicación en cuanto a entornos, objetivos, públicos, mensajes, estrategias y acciones; y su gestión desde una perspectiva internacional e intercultural.
Resumen: This research aims to analyze international communication from the intercultural perspective of communication management of Spanish brands operating in China. One of the great challenges of companies is the expansion to new territories and their correct adaptation. The purpose is to understand how communication plans are carried out in terms of environments, objectives, audiences, messages, strategies and actions; and its management from an international and intercultural perspective.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Castellà
Titulación: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Plan de estudios: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Documento: Treball final de grau
Materia: Gestió de comunicació ; Comunicació internacional ; RRPP internacionals ; Comunicació intercultural



126 p, 21.3 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de Fin de Grado > Facultad de Ciencias de la Comunicación. TFG

 Registro creado el 2022-10-25, última modificación el 2022-10-28



   Favorit i Compartir