Plan de comunicación para Chocolates Casa Pallás
Riera i Portillo, Helena
Torres Martínez, Sonia
Ullod Pujol, Ana Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Additional title: |
Pla de comunicació per a Chocolates Casa Pallás |
Additional title: |
Communication plan for Chocolates Casa Pallás |
Date: |
2022 |
Description: |
104 pag. |
Abstract: |
Elaboració d'una anàlisi de la marca Chocolates Casa Pallás, tant a nivell de màrqueting com de comunicació, amb la finalitat de realitzar un diagnòstic de la situació i desenvolupar un pla de comunicació d'acord amb els objectius del client. |
Abstract: |
Elaboración de un análisis de la marca Chocolates Casa Pallás, tanto a nivel de marketing como de comunicación, con la finalidad de realizar un diagnóstico de la situación y desarrollar un plan de comunicación acorde con los objetivos del cliente. |
Abstract: |
Analysis of the Chocolates Casa Pallás brand, both in terms of marketing and communication, in order to diagnose the situation and develop a communication plan in accordance with the client's objectives. |
Rights: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Language: |
Castellà |
Studies: |
Publicitat i Relacions Públiques [2501935] |
Study plan: |
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972] |
Document: |
Treball final de grau |
Subject: |
Estratègia ;
Digital ;
Xarxes socials ;
Pla de comunicació |
The record appears in these collections:
Research literature >
Bachelor's degree final project >
Faculty of Communication Studies. TFG
Record created 2022-10-26, last modified 2022-10-29