Agosto The Brand : creació de la identitat, el pla de comunicació i la campanya de llançament d'una marca de roba sostenible i inclusiva
Cuesta Moreno, Clara
Federico Batlle, Berta
Fornas García, Laura
Garcia i Aguilar, Silvia
Hernández Moya, Laia
Balbuena Palacios, Leonor, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Additional title: Agosto The Brand : creación de la identidad, el plan de comunicación y la campaña de lanzamiento de una marca de ropa sostenible e inclusiva
Additional title: Agosto The Brand : creation of the identity, communication plan and launching campaign of a sustainable and inclusive clothing brand
Date: 2022
Description: 208 pag.
Abstract: El projecte està enfocat en la comunicació del llançament d'una marca emergent de roba sostenible i inclusiva. Es desenvolupa la recerca de mercat de la marca, la creació de la seva identitat visual, l'estratègia de marca, el pla de comunicació 360º per a la campanya de llançament i la producció de les seves accions.
Abstract: El proyecto está enfocado en la comunicación del lanzamiento de una marca emergente de ropa sostenible e inclusiva. Se desarrolla la investigación de mercado de la marca, la creación de su identidad visual, la estrategia de marca, el plan de comunicación 360º para la campaña de lanzamiento y la producción de sus acciones.
Abstract: The project is focused on communicating the launch of an emerging sustainable and inclusive clothing brand. The brand's market research is developed, as it is its visual identity, branding strategy, 360-degree communication plan for the launching campaign and the production of its actions.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Català
Studies: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Study plan: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball final de grau
Subject: Comunicació 360º ; Publicitat ; Branding ; Estratègia ; Estratègia de xarxes socials ; Moda sostenible ; Slow fashion ; Inclusivitat



208 p, 86.3 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Communication Studies. TFG

 Record created 2022-10-26, last modified 2023-01-09



   Favorit i Compartir