Educació Corporal i Psicomotriu als Centres d'Educació Infantil I [105048]
Pérez Martín, Maria del Mar
Nieva, Carolina
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Títol variant: Corporal and Psychomotor Education in Early Childhood Centres I
Títol variant: Educación Corporal y Psicomotriz en los Centros de Educación Infantil I
Data: 2023-24
Resum: Aquesta assignatura de tercer curs es complementa amb la de "Educació Corporal i Psicomotriu en els centres d'Educació Infantil II " de 4rt curs, i es pot aprofundir amb la de " Joc i moviment en Educació Infantil" de 4rt curs. Objectius: - Conèixer les principals bases teòriques de l'educació corporal a l'etapa d'educació infantil. - Prendre consciència progressivament de les pròpies accions i decisions a través de la vivència de l'experimentació, les emocions i la comunicació corporal. - Reflexionar i anar construint un sistema d'actituds que com a educador/a s'ajusti a les necessitats dels infants en el marc de l'educació corporal. - Estudiar i analitzar les condicions més bàsiques per a l'educació corporal dels 0 als 6 anys. - Valorar el propi cos i el de l'infant com a mitjà d'aprenentatge, expressió, comunicació i creixement personal. 1 - Reflexionar sobre el paper de l'educació corporal en el marc general de l'escola.
Resum: This third subject is complemented with the subjects: "C orporal and Psychomotor Education in Childhood Education Centers II" (4th year) and with that of " Game and movement" (4th year) Objectives: - To know the main theoretical basis of physical education at the kindergarten stage. 1 - To gradually become aware of their own actions and decisions through the experience of experimentation, emotions and body language. - To reflect and attitudes to build a system to house the needs of children within body education. - To study and analyze the basic conditions for the education of the body from 0 to 6 years. - To evaluate the body and the child's learning as a means of expression, communication and personal growth. - To reflect on the role of body education in the general framework of the school.
Resum: Esta asignatura de tercero se complementa con la de "Educación Corporal y Psicomotriz en los centros de Educación Infantil II" de 4º curso, y se puede profundizar con la de "Juego y movimiento en Educación Infantil" de 4º curso. Objetivos: - Conocer las principales bases teóricas de la educación corporal en la etapa de educación infantil. - Tomar conciencia progresivamente de las propias acciones y decisiones a través de la vivencia de la experimentación, las emociones y la comunicación corporal. - Reflexionar e ir construyendo un sistema de actitudes que acoja las necesidades de los niños en el marco de la educación corporal. - Estudiar y analizar las condiciones más básicas para la educación del cuerpo de los 0 a los 6 años. - Valorar el propio cuerpo y el del niño como medio de aprendizaje, expresión, comunicación y crecimiento 1 - Valorar el propio cuerpo y el del niño como medio de aprendizaje, expresión, comunicación y crecimiento personal. - Reflexionar sobre el papel de la educación corporal en el marco general de la escuela.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català, anglès, castellà
Titulació: Educació Infantil [2500797]
Pla d'estudis: Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363] ; Grau en Educació Infantil [847]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
9 p, 119.9 KB

Anglès
9 p, 121.8 KB

Castellà
9 p, 123.7 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2023-06-27, darrera modificació el 2023-11-21



   Favorit i Compartir