Direcció de Comptes [103162]
Lavilla Raso, Montse
Places Fernando, Mireya
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Additional title: Accounts Management
Additional title: Dirección de Cuentas
Date: 2023-24
Abstract: • Coneixement figura director de comptes • Acostament al sector de les agències • Planificació estratègica: insights, benchmark, brand awareness, brand positioning. • Creació estratègia i pla de comunicació • Noves estratègies en below the line i Internet • Eines per a presentacions. Saber vendre i presentar.
Abstract: • Knowledge of the account manager figure • Approach to the agency sector • Strategic planning: insights, benchmark, brand awareness, brand positioning. • Creation of strategy and communication plan • New strategies below the line and the Internet • Presentation tools. Know how to sell and present.
Abstract: • Conocimiento figura director de cuentas • Acercamiento al sector de las agencias • Planificación estratégica: insights, benchmark, brand awareness, brand positioning. • Creación estrategia y plan de comunicación • Nuevas estrategias en below the line e Internet • Herramientas para presentaciones. Saber vender y presentar.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Català, anglès, castellà
Studies: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Study plan: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
4 p, 102.1 KB

Anglès
4 p, 101.7 KB

Castellà
4 p, 103.3 KB

The record appears in these collections:
Course materials > Course guides

 Record created 2023-07-07, last modified 2024-03-11



   Favorit i Compartir