Producció Audiovisual Publicitària [104902]
Lorite, Nicolàs
Riedweg Perez, Joan
Crespo Miquel, Joaquín
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Additional title: Audiovisual Advertising Production
Additional title: Producción Audiovisual Publicitaria
Date: 2023-24
Abstract: Conceptualització i realització de productes publicitaris audiovisuals. 1. - Producció: El procés general de producció audiovisual al cinema, la televisió i Internet. Especificitat en l'activitat publicitària. Formats publicitaris. 2. - Realització: El coneixement bàsic del llenguatge audiovisual. La formació tecnològica i tècnica per a l'ús dels recursos audiovisuals de la presa d'imatges i de so i la posada en escena. 3. - Postproducció: La formació tecnològica i tècnica per a l'ús dels recursos audiovisuals del muntatge i l'edició digital. La qual cosa permetrà tenir un marc de coneixement consolidat per definir la importància de la Producció i Realització en la formació general de la Comunicació i en concret del procés de producció publicitari. 1 en la formació general de la Comunicació i en concret del procés de producció publicitari. Coneixement del desenvolupament de projectes audiovisuals i organització dels recursos humans. Coneixement del desenvolupament de projectes audiovisuals i organització dels recursos humans, artístics i tecnològics per aplicar a la seva activitat dins l'àmbit de la publicitat. Especial incidència en la figura publicitària del Producer com a responsable de l'organització i desenvolupament de la producció publicitària en els mitjans audiovisuals.
Abstract: Conceptualization and realization of audiovisual advertising products. 1. - Production: The general process of audiovisual production in film, television and Internet. Specificity in advertising activity. Advertising formats. 2. - Realization: The basic knowledge of audiovisual language. Technological and technical training for the use of audiovisual resources for taking images and sound and staging. 3. - Post-production: The technological and technical training for the use of the audiovisual resources of the assembly and the digital edition. This will allow to have a consolidated knowledge framework to define the importance of Production and Realization in the general formation of Communication and specifically of the advertising production process. Knowledge of the development of audiovisual projects and organization of human resources, knowledge of the 1 Knowledge of the development of audiovisual projects and organization of human resources, knowledge of the development of audiovisual projects and organization of human, artistic and technological resources to apply to their activity in the field of advertising. Special impact on the advertising figure of the Producer as responsible for the organization and development of advertising production in the audiovisual media.
Abstract: Conceptualización y realización de productos publicitarios audiovisuales. 1. - Producción: El proceso general de producción audiovisual en el cine, la televisión e Internet. Especificidad en la actividad publicitaria. Formatos publicitarios. 2. - Realización: El conocimiento básico del lenguaje audiovisual. La formación tecnológica y técnica para el uso de los recursos audiovisuales de la toma de imágenes y de sonido y la puesta en escena. 3. - Postproducción: La formación tecnológica y técnica para el uso de los recursos audiovisuales del montaje y la edición digital. Lo que permitirá tener un marco de conocimiento consolidado para definir la importancia de la Producción y Realización en la formación general de la Comunicación y en concreto del proceso de producción publicitario. Conocimiento del desarrollo de proyectos audiovisuales y organización de los recursos humanos, 1 Conocimiento del desarrollo de proyectos audiovisuales y organización de los recursos humanos, conocimiento del desarrollo de proyectos audiovisuales y organización de los recursos humanos, artísticos y tecnológicos para aplicar a su actividad en el ámbito de la publicidad. Especial incidencia en la figura publicitaria del Producer como responsable de la organización y desarrollo de la producción publicitaria en los medios audiovisuales.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Català, anglès, castellà
Studies: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Study plan: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
6 p, 111.3 KB

Anglès
6 p, 110.0 KB

Castellà
6 p, 110.3 KB

The record appears in these collections:
Course materials > Course guides

 Record created 2023-07-07, last modified 2023-09-19



   Favorit i Compartir