La Formació del Pensament Crític, Geogràfic, Històric i Social [45016]
Gonzalez Monfort, Maria de las Neus
Arís Redó, Nuria
Castellví Mata, Jordi
Llusà Serra, Joan
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Títol variant: Training for Critical, Geographical, Historical and Social Thinking
Títol variant: La Formación del Pensamiento Crítico, Geográfico, Histórico y Social
Data: 2023-24
Resum: - Analitzar els diferents aspectes de la formació del pensament històric: temps històric, consciència històrica, imaginació i empatia històrica, interpretació de les fonts i narració històrica. - Analitzar els diferents aspectes de la formació del pensament geogràfic: construcció de l'espai, el paisatge, el territori i les identitats. - Valorar les aportacions de la recerca en temps històric i espai geogràfic a l'educació per a la ciutadania i a la innovació a l'aula. - Analitzar la formació del pensament crític i social en l'educació per a la ciutadania. - Analitzar el paper dels mitjans de comunicació en la formació del pensament crític i social.
Resum: - Analyze the different aspects of the formation of historical thought: historical time, historical consciousness, historical imagination and empathy, interpretation of sources and historical narration. - Analyze the different aspects of the formation of geographical thinking: construction of space, landscape, territory and identities. - Assess the contributions of research in historical time and geographical space to education for citizenship and to innovation in the classroom. - Analyze the formation of critical and social thinking in education for citizenship. - Analyze the role of the media in the formation of critical and social thinking.
Resum: - Analizar los distintos aspectos de la formación del pensamiento histórico: tiempo histórico, conciencia histórica, imaginación y empatía histórica, interpretación de las fuentes y narración histórica. - Analizar los distintos aspectos de la formación del pensamiento geográfico: construcción del espacio, el paisaje, el territorio y las identidades. - Valorar las aportaciones de la investigación en tiempo histórico y espacio geográfico en la educación para la ciudadanía y en la innovación en el aula. - Analizar la formación del pensamiento crítico y social en la educación para la ciudadanía. - Analizar el papel de los medios de comunicación en la formación del pensamiento crítico y social.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català, anglès, castellà
Titulació: Recerca en Educació [4313815]
Pla d'estudis: Màster Universitari en Recerca en Educació [1548]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
8 p, 120.3 KB

Anglès
8 p, 119.4 KB

Castellà
8 p, 119.6 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2023-07-28, darrera modificació el 2023-11-08



   Favorit i Compartir