Regulació de l'aprenentatge en l'aula invertida en l'assignatura 'Psicopedagogia de les organitzacions'
Valdivia, Paloma (Universitat Autònoma de Barcelona)
Pineda i Herrero, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona)

Título variante: Regulación del Aprendizaje en el Aula Invertida en la asignatura 'Psicopedagogía de las Organizaciones'
Fecha: 2023
Resumen: El projecte Re-flip defineix estratègies per a acompanyar en la regulació de l'aprenentatge autònom en contextos d'aula invertida amb el suport de les tecnologies. Fruit del treball interdisciplinar de 14 professores i professors, s'ha generat aquest recurs on es presenta un exemple d'estratègies per a la regulació de l'aprenentatge en el context de l'aula invertida. Es presenten també els principals resultats i les propostes de millora per a futures implementacions. En aquest cas presentem un exemple amb la tècnica de la resolució de casos reals.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons en que s'entrega l'obra al domini públic. Podeu copiar, modificar, distribuir l'obra i fer-ne comunicació pública, fins i tot amb finalitat comercial, sense demanar cap mena de permís. Public domain
Lengua: Català i Castellà
Colección: Re-Flip
Documento: Objecte d'aprenentatge
Materia: Reflip ; Aula invertida ; Regulació de l'aprenentatge ; Estratègies docents ; ABR ; Aprenentage basat en reptes ; Minireptes reals ; Reptes reals



Català
5 p, 329.5 KB

Español
4 p, 347.0 KB

El registro aparece en las colecciones:
Materiales didácticos > Recursos docentes

 Registro creado el 2023-09-14, última modificación el 2024-04-06



   Favorit i Compartir