Plan de redes sociales para la bodega Castelo de Pedregosa
Sanz Díez, Carla
Pérez Creus, Montserrat, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Additional title: Pla de xarxes socials per les caves Castelo de Pedregosa
Additional title: Social media plan for Castelo de Pedregosa winery
Date: 2023
Description: 112 pag.
Abstract: Aquest treball fi de grau consisteix a dur a terme un pla de xarxes socials per les caves Castelo de Pedregosa, ubicada a Sant Sadurní d'Anoia. El pla està centrat en Instagram i l'objectiu principal és generar més engagement amb els usuaris. Aquest pla de comunicació està dividit en les següents fases de desenvolupament; en una anàlisi intern, una anàlisi extern i la proposta d'un pla estratègic. En aquest últim apartat s'especifiquen les estratègies i les accions per tal d'assolir els objectius establerts anteriorment i que l'empresa guanyi notorietat a Instagram.
Abstract: Este trabajo fin de grado consiste a llevar a cabo un plan de redes sociales por la bodega Castelo de Pedregosa, ubicada en Sant Sadurní d'Anoia. El plan está centrado en Instagram y el objetivo principal es generar más engagement con los usuarios. Este plan de comunicación está dividido en las siguientes fases de desarrollo; en un análisis interno, un análisis externo y la propuesta de un plan estratégico. En este último apartado se especifican las estrategias y las acciones para lograr los objetivos establecidos anteriormente y que la empresa gane notoriedad en Instagram.
Abstract: This final degree project consists of carrying out a social media plan for the Castelo de Pedregosa winery, located in Sant Sadurní d'Anoia. The plan is focused on Instagram and the main objective is to generate more engagement with users. This communication plan is divided into the following development phases: an internal analysis, an external analysis and the proposal of a strategic plan. This last section specifies the strategies and actions to achieve the objectives set out above and for the company to gain notoriety on Instagram.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria. Creative Commons
Language: Castellà
Studies: Comunicació de les Organitzacions [2503868]
Study plan: Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]
Document: Treball final de grau
Subject: Pla de comunicació ; Caves ; Estratègia d'Instagram ; Sant Sadurní d'Anoia ; Engagement



112 p, 52.3 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Communication Studies. TFG

 Record created 2023-11-09, last modified 2023-11-12



   Favorit i Compartir