Anàlisi de l'estratègia digital del Real Betis Balompié durant la Copa del Rey 2021-2022 a TikTok
Rodríguez Sola, Christian
Blanco, Josep Ma, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Título variante: Análisis de la estrategia digital del Real Betis Balompié durante la Copa del Rey 2021-2022 en TikTok
Título variante: Analysis of Real Betis Balompie's TikTok digital strategy during the 2021-2022 Copa del Rey
Fecha: 2023
Descripción: 88 pag.
Resumen: El treball pretén analitzar quina és l'estratègia de continguts que el Real Betis va seguir al seu compte de TikTok durant la Copa del Rey 2021-2022. L'objectiu és conèixer com un club de primera divisió aborda una estratègia de continguts digital durant una competició i observar el comportament que els seguidors tenen davant dels continguts generats pel club. A través de l'anàlisi de contingut de tots els vídeos de la competició i entrevistes a usuaris seguidors del compte es té la intenció de dibuixar una imatge dels actors que intervenen en el procés de creació i recepció dels continguts.
Resumen: El trabajo pretende analizar cuál es la estrategia de contenidos que el Real Betis siguió en su cuenta de TikTok durante la Copa del Rey 2021-2022. El objetivo es conocer como un club de primera división aborda una estrategia de contenidos digital durante una competición y observar el comportamiento que los seguidores tienen ante los contenidos generados por el club. A través del análisis de contenido de todos los videos de la competición y entrevistas a usuarios seguidores de la cuenta se tiene la intención de dibujar una imagen de los actores que intervienen en el proceso de creación y recepción de los contenidos.
Resumen: The aim of the study is to analyse the content strategy that Real Betis followed on its TikTok account during the Copa del Rey 2021-2022. The objective is to find out how a first division club approaches a digital content strategy during a competition and to observe the behaviour that fans have towards the content generated through the analysis of the content of all the videos of the competition and interviews with users who follow the account, the intention is to draw an image of the actors involved in the process of creation and reception of the content.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria. Creative Commons
Lengua: Català
Titulación: Periodisme [2501933]
Plan de estudios: Grau en Periodisme [1432]
Documento: Treball final de grau
Materia: Periodisme ; Màrqueting ; Comunicació esportiva ; Esports ; Futbol ; Xarxes socials en línia ; TikTok



88 p, 6.1 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de Fin de Grado > Facultad de Ciencias de la Comunicación. TFG

 Registro creado el 2023-11-09, última modificación el 2024-03-06



   Favorit i Compartir