Laia Soto : creació del brànding d'una artista musical
Soto Mollfulleda, Laia
Balbuena Palacios, Maria Leonor, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Additional title: Laia Soto : creación del branding de una artista musical
Additional title: Laia Soto : branding a musical artist
Date: 2023
Description: 213 pag.
Abstract: Aquest projecte és tot un procés de creació de la marca personal d'una artista musical: la Laia Soto. Això es durà a terme executant una anàlisi de la indústria musical, realitzant un procés d'autoconeixement personal, plasmant-ho en una marca gràfica i, finalment, orientant una estratègia per tal de llançar-se al panorama musical espanyol i assegurar-s'hi un lloc. Tot això acompanyat d'un altre treball que s'ha dut a terme a la vegada: vuit cançons pròpies que constituiran un nou projecte musical amb el qual reforçarà la seva identitat com a artista.
Abstract: Este proyecto es todo un proceso de creación de la marca personal de una artista musical: Laia Soto. Esto se realizará ejecutando un análisis de la industria musical, elaborando un proceso de autoconocimiento personal, plasmándolo en una marca gráfica y, finalmente, orientando una estrategia con tal de lanzarse al panorama musical español y asegurarse un puesto en él. Todo esto acompañado de otro trabajo que se ha ejecutado a la vez: ocho canciones propias que constituirán un nuevo proyecto musical con el cual reforzará su identidad como artista.
Abstract: This project is a process of creating a personal brand for a musical artist: Laia Soto. This will be done by executing an analysis of the music industry, elaborating a process of personal self-knowledge, translating it into a graphic brand and, finally, orienting a strategy in order to launch herself into the Spanish music scene and secure a place in it. All this accompanied by another work that has been executed at the same time: eight songs of her own that will constitute a new musical project which will reinforce her identity as an artist.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria. Creative Commons
Language: Català
Studies: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Study plan: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball final de grau
Subject: Brànding musical ; Màrqueting musical ; Indústria musical ; Marca personal ; Artista ; Música



213 p, 73.8 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Communication Studies. TFG

 Record created 2023-11-14, last modified 2023-11-19



   Favorit i Compartir