Rebranding i pla de la comunicació de la marca Bosanova : la clau per arribar al públic jove
Coloma Purroy, Carla
Jiménez Nieto, Mireia
Martínez Moreno, Alejandro, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Additional title: Rebranding y plan de comuncación de la marca Bosanova : la clave para llegar al público joven
Additional title: Rebranding and communication plan for Bosanova's brand : the key to reach the young public
Date: 2023
Description: 241 pag.
Abstract: Aquest projecte se centra a fer un extensa anàlisi de la marca Bosanova del qual s'extreuen unes conclusions. A partir d'aquí es realitza, en primer lloc, un rebranding que actualitza i rejoveneix la imatge de la marca i, en segon lloc, un pla de comunicació que servirà per comunicar aquest canvi d'identitat al públic i per apropar-se al nou target definit a través de les accions definides en el pla.
Abstract: Este proyecto se centra a hacer un extenso análisis de la marca Bosanova del cual se extraen unas conclusiones. A partir de aquí se realiza, en primer lugar, un rebranding que actualiza y rejuvenece la imagen de la marca y, en segundo lugar, un plan de comunicación que servirá para comunicar este cambio de identidad al público y para acercarse al nuevo target definido a través de las acciones definidas en el plan.
Abstract: This project focuses on an extensive analysis of the Bosanova brand from which conclusions are drawn. On this basis, it is carried out, firstly, a rebranding that updates and rejuvenates the image of the brand and, secondly, a communication plan that will serve to communicate this change of identity to the public and to approach the new target defined through the actions defined in the plan.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria. Creative Commons
Language: Català
Studies: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Study plan: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball final de grau
Subject: Rebranding ; Pla de comunicació ; Bosanova ; Identitat corporativa



241 p, 2.8 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Communication Studies. TFG

 Record created 2023-11-15, last modified 2023-11-19



   Favorit i Compartir