Impuls de Whims Jewels al lideratge del sector
López Obis, Irene
Murcia Sadurní, Neus
Alavedra Comas, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Título variante: |
Impulso de Whims Jewels al liderazgo del sector |
Título variante: |
Whims Jewels promotion to sector leaders |
Fecha: |
2023 |
Descripción: |
144 pag. |
Resumen: |
Aquest projecte pretén posicionar la marca de joies Whims Jewels al lideratge del sector de la joieria online. Per aconseguir-ho s'ha dut a terme un pla de comunicació en el qual s'ha estudiat l'evolució de les joies, s'ha elaborat una anàlisi del mercat joier i de la competència, així com un estudi en profunditat de la marca per conèixer els punts diferencials i elaborar una estratègia. |
Resumen: |
Este proyecto pretende posicionar la marca de joyas Whims Jewels al liderazgo del sector de la joyería online. Para conseguirlo se ha llevado a cabo un plan de comunicación en el cual se ha estudiado la evolución de las joyas, se ha elaborado un análisis del mercado joyero y de la competencia, sí como un estudio en profundidad de la marca para conocer los puntos diferenciales y laborar una estrategia. |
Resumen: |
The objective of the project is to position the jewellery brand, Whims Jewels, to be sector leaders in the online jewellery industry. to meet the objective a marketing communications plan has been developed. The evolution f jewellery has been studied together with an analysis of the jewellery market and competitors. As well as an in-depth study of the brand in order to highlight its differentials and define a strategy. |
Derechos: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Lengua: |
Català |
Titulación: |
Publicitat i Relacions Públiques [2501935] |
Plan de estudios: |
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972] |
Documento: |
Treball final de grau |
Materia: |
Joieria ;
Joieria convencional ;
E-commerce ;
Pla de comunicació ;
Estratègia comunicativa |
El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación >
Trabajos de Fin de Grado >
Facultad de Ciencias de la Comunicación. TFG
Registro creado el 2023-11-15, última modificación el 2023-11-19