Google Scholar: cites
Higher Education : COVID-19 Pandemic
Valdivia, Paloma (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social)

Data: 2020
Resum: The health emergency situation led universities providing face-to-face education to adapt to virtuality. During this period, their actions have been crucial to safeguard educational progress (Wang et al. , 2020). To the extent possible, they have made an effort to do so in an agile and rapid, unplanned manner. They have used the technological resources at hand and have coordinated an intense work of reprogramming, learning, and adaptation both by faculty and students (Crawford, 2020). All this, along with reconciling these new learning scenarios at home and their family life.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permetla reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Anglès
Document: Article ; altres ; Versió publicada
Matèria: Covid-19 ; Pandemic ; Editorial
Publicat a: Docencia universitaria, Vol. 14 Núm. 2 (2020) , p. 1, ISSN 2223-2516

DOI: 10.19083/ridu.2020.1388


4 p, 55.6 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats

 Registre creat el 2024-04-05, darrera modificació el 2024-05-01



   Favorit i Compartir