Desigualtat i confinament. Les dificultats per fer escola des de la distància
Jacovkis Halperin, Judith (Universitat Autònoma de Barcelona)
Tarabini-Castellani, Aina (Universitat Autònoma de Barcelona)
Data: |
2020 |
Resum: |
En aquest article analitzem la diversitat de formes a partir de les quals els centres educatius catalans han respost a les condicions de confinament derivades de la COVID-19. Basant-nos en una enquesta que han respost 2. 777 docents no universitaris durant el primer mes i mig de confinament, analitzem tres grans aspectes: les prioritats dels centres durant el confinament, el tipus d'activitats que han portat a terme, i les dificultats que ha mostrat l'alumnat per seguir aquestes activitats. Els resultats assenyalen la titularitat, la composició social i el nivell educatiu com els tres grans eixos per entendre la desigualtat de condicions dels centres per fer escola a distància. |
Drets: |
Tots els drets reservats. |
Llengua: |
Català |
Document: |
Article ; recerca ; Versió publicada |
Publicat a: |
Fòrum (Barcelona), Núm. 53 (Abril 2020) , p. 20-26, ISSN 2014-4792 |
El registre apareix a les col·leccions:
Articles >
Articles de recercaArticles >
Articles publicats
Registre creat el 2024-05-07, darrera modificació el 2024-05-15