Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/44272
Polisèmia i públic olímpic : lliçons de màrqueting esportiu
Chalip, Laurence Hilmond, 1951-
Centre d'Estudis Olímpics

Publicació: Centre d'Estudis Olímpics, UAB 2000
Descripció: 8 p.
Col·lecció: Olimpisme i esport: working papers del CEO-UAB ; 97
Resum: Ponència presentada al seminari de la Càtedra Internacional d'Olimpisme l'any 2000. Els temes principals del seminari inclouen les referències a la multiplicitat de discursos, la fixació de gèneres i la superposició de símbols que són possibles en el context olímpic.
Resum: Ponencia presentada en el seminario de la Cátedra Internacional de Olimpismo en 2000. Los temas principales del seminario incluyen las referencias a la multiplicidad de discursos, fijación de géneros y superposición de símbolos que son posibles en el contexto Olímpico.
Resum: Paper presented at the 2000 seminar of the International Chair in Olympism. Key topics of the seminar included references to the multiple narratives, embedded genres and layered symbols that are possible in an Olympic context.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el centre i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús Creative Commons
Llengua: Català.
Document: workingPaper
Matèria: Jocs Olímpics -- Aspectes econòmics

Adreça alternativa: http://hdl.handle.net/2072/4992


7 p, 37.2 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències Socials i Jurídiques > Centre d'Estudis Olímpics de la Universitat Autònoma de Barcelona (CEO-UAB)
Documents de recerca > Working papers

 Registre creat el 2009-07-13, darrera modificació el 2016-06-11



   Favorit i Compartir