Polisèmia i públic olímpic : lliçons de màrqueting esportiu
Chalip, Laurence, 1951-
Centre d'Estudis Olímpics

Publicació: Centre d'Estudis Olímpics, UAB 2000
Descripció: 8 p.
Resum: Ponència presentada al seminari de la Càtedra Internacional d'Olimpisme l'any 2000. Els temes principals del seminari inclouen les referències a la multiplicitat de discursos, la fixació de gèneres i la superposició de símbols que són possibles en el context olímpic.
Resum: Ponencia presentada en el seminario de la Cátedra Internacional de Olimpismo en 2000. Los temas principales del seminario incluyen las referencias a la multiplicidad de discursos, fijación de géneros y superposición de símbolos que son posibles en el contexto Olímpico.
Resum: Paper presented at the 2000 seminar of the International Chair in Olympism. Key topics of the seminar included references to the multiple narratives, embedded genres and layered symbols that are possible in an Olympic context.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Col·lecció: Centre d'Estudis Olímpics. Olimpisme i Esport: working papers del CEO-UAB
Col·lecció: Olimpisme i esport: working papers del CEO-UAB ; 97
Document: Working paper
Matèria: Jocs Olímpics ; Aspectes econòmics



7 p, 37.2 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències socials i jurídiques > Institut de Recerca de l’Esport (IRE) > Centre d'Estudis Olímpics de la Universitat Autònoma de Barcelona (CEO-UAB)
Documents de recerca > Working papers

 Registre creat el 2009-07-13, darrera modificació el 2024-05-26



   Favorit i Compartir