Venda de kiwis online : www.prosmokiwi.com
Pros Morell, Ricard
Serra Vizern, Montse
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Tècnica Superior d'Enginyeria
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria

Fecha: 2008
Descripción: 108 p.
Resumen: Avui en dia la venda de productes, mitjançant les possibilitats que ens ofereix Internet, es troba en ple creixement. Aquest projecte pretén posar en funcionament una pàgina Web dedicada a la venda de fruita, concretament kiwis. Des de fa un temps, la població comença a ser conscient del desequilibri entre l'agent productor i l'agent comercial. Com passa també en altres sectors, el productor ven a un preu molt inferior respecte al que després es ficarà de cara al comprador final. En el cas de la fruita, el client acaba comprant un producte més car i normalment de menys qualitat. L'objectiu principal d'aquest projecte és promoure la venda online a partir d'una mercaderia de qualitat i més econòmica, aconseguint un major benefici tant per part del productor com del client.
Resumen: La venta de productos, utilizando las posibilidades que Internet nos ofrece, es, hoy en día, un campo en pleno auge. Este proyecto pretende poner en funcionamiento una página Web dedicada a la venta de fruta, concretamente kiwis. Desde hace un tiempo, la población empieza a ser consciente del desequilibrio existente entre los productores i los comerciantes. Como pasa también en otros sectores, los productores venden a un precio muy inferior, respecto al que se pondrá de cara al comprador final. En el caso de la fruta, el cliente acaba comprando un producto más caro y normalmente de menor calidad. El objetivo principal de este proyecto es promover la venta online a partir de una mercancía de calidad y más económica, logrando un mayor beneficio por parte del productor y también por parte del cliente.
Resumen: The sale of products using the benefits of Internet is today at its very peak. This project aims to put into operation a Web page to sell fruits, specifically kiwis. Nowadays, the population starts to be aware of the imbalance between producers and merchants. As in other sectors, producers are selling with a price much lower than the final price for the last buyer. In the case of the fruits, at the end, the coustomer buys a more expensive product with a lower quality. The main objective of this project is to promove the e-commerce with a high quality and cheaper products, getting a higher benefit for the producer and for the coustomer.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i l'escola i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús Creative Commons
Lengua: Català
Titulación: Enginyeria Informàtica / Computer Engineering [4314660]
Colección: Escola d'Enginyeria. Projectes i treballs de final de carrera. Enginyeria Informàtica
Documento: Treball final de grau
Materia: Comerç al detall ; Automatització ; Kiwis ; Comerç ; Comerç electrònic ; Programes d'ordinadors ; Portals d'Internet ; Disseny



108 p, 1.5 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de investigación y proyectos de final de carrera > Ingeniería. TFM

 Registro creado el 2009-07-15, última modificación el 2022-07-16



   Favorit i Compartir