Comunicar en situaciones de crisis
Caldevilla Domínguez, David (Universidad Complutense de Madrid)
Data: |
2009 |
Resum: |
Una excelente comunicación en momentos de crisis es imprescindible para la supervivencia de la empresa, pero suele ser el caballo de batalla de muchos directores de comunicación, no tan experimentados en la planificación. A lo largo de este texto intentaré realizar un acercamiento conceptual al ámbito de las crisis (clasificación, métodos…), así como mostrar las pautas más recomendadas para ejecutar una impecable comunicación en tiempos de crisis. |
Resum: |
An excellent communication on crisis time is necessary for the survival of the company, but it is usually to be the most important obstacle for many communication directors, without experience in planning. In this article, I'm going to explain the most significant concepts of the crisis ambit (typology, methods…), and I will show you the best rules to execute a perfect communication on crisis time. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Llengua: |
Castellà |
Document: |
Article ; recerca ; Versió publicada |
Matèria: |
Comunicació de crisi ;
Relacions públiques ;
Comunicación de crisis ;
Relaciones públicas ;
Crisis communication ;
Public relations |
Publicat a: |
Vivat academia, Núm. 105 (2009) , p. 1-27, ISSN 1575-2844 |
DOI: 10.15178/va.2009.105.1-27
El registre apareix a les col·leccions:
Articles >
Articles de recercaArticles >
Articles publicats
Registre creat el 2010-04-13, darrera modificació el 2023-06-03