Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/56720
Aproximación histórica a la Psicología de la educación
Genovard Rosselló, Cándido (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Gotzens Busquets, Concepció (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)

Data: 1982
Resum: Se señala en el presente artículo la complementariedad con otro sobre la misma materia y que trató de la educación en U. S. A. Aquí se trata de la psicología de la educación y de las reflexiones previas a su aparición, sus comienzos, su desarrollo y su estado actual; se presenta un breve esquema de dicha materia en otros países fuera del área norteamericana.
Resum: This article is a complement to another based on the same topic about Educational Psychology in the U. S. A. Here not only Educational Psycology is dealt with but also reflections previous to its appearance, its beginnings, its development and its present state. A brief survey of this topic in other country outside North America is included.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà.
Document: article ; recerca ; publishedVersion
Publicat a: Quaderns de psicologia, Vol. 6, Núm. 1 (1982) , p. 39-48, ISSN 0211-3481



12 p, 482.2 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Quaderns de psicologia
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2010-05-18, darrera modificació el 2016-06-11



   Favorit i Compartir