|
|
|||||||||||||||
|
Cerca | Lliura | Ajuda | Servei de Biblioteques | Sobre el DDD | Català English Español | |||||||||
| Pàgina inicial > Contribucions a jornades i congressos > Ponències i comunicacions > Guia didàctica pel disseny virtual de cursos de postgrau en modalitat e-learning |
| Data: | 2006 |
| Resum: | L'interès general de la Universitat Autònoma de Barcelona -UAB- per adequar els seus estudis i metodologies als reptes i exigències que planteja l'Espai Europeu d'Educació Superior és una inquietud persistent des de l'aprovació de la Declaració de Bolònia. Dins d'aquesta línia, el Vicerectorat de Doctorat i Formació Continuada va prendre la iniciativa d'encarregar a l'Institut de Ciències de l'Educació -ICE- i a l'Oficina de l'Autònoma Interactiva Docent -OAID- l'anàlisi d'experiències en el camp de l'e-learning i delimitar un model psicopedagògic bimodal propi per utilitzar en programes de postgrau. |
| Drets: | Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets. |
| Llengua: | Català |
| Document: | Comunicació de congrés ; recerca |
| Matèria: | Estudis de postgrau ; Semipresencialitat ; Guia didàctica |
| Publicat a: | Jornada de Campus d'Innovació Docent, 3a : 2006 |
6 p, 44.5 KB |