Una química analítica alternativa. Aprendizaje con métodos activos
Pividori, María Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Química)
Mantovani, Víctor (Universidad Nacional del Litoral (Argentina). Departamento de Química)

Data: 2006
Resum: Se presenta un nuevo proyecto para el aprendizaje universitario de la química analítica con métodos activos. La hipótesis inicial del trabajo consiste en considerar que una acción docente se lleva a cabo con calidad cuando permite que un alumno apruebe la asignatura como mínimo con un 50 % de la calificación final.
Drets: Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.
Llengua: Castellà
Document: Comunicació de congrés ; recerca
Matèria: Química ; Evaluación continuada ; Métodos Activos
Publicat a: Jornada de Campus d'Innovació Docent, 3a : 2006



6 p, 48.1 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Contribucions a jornades i congressos > Ponències i comunicacions > Ponències i comunicacions de la UAB
Contribucions a jornades i congressos > Jornades d’Innovació Docent de la UAB

 Registre creat el 2011-01-28, darrera modificació el 2024-12-01



   Favorit i Compartir