Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/65679
Estratègies per a la introducció de recursos i tecnologies digitals en l'edició audiovisual
Bernadas Suñé, Dolors (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Lázaro i Pernias, Patrícia

Data: 2006
Resum: L'evolució constant de les tecnologies vinculades al món de la comunicació deriven, en l'àmbit de la docència, en la necessitat de posada al dia amb noves tecnologies digitals. L'aprenentatge universitari necessita d'una vinculació directa a la pràctica professional. És per això que, malgrat que el contingut profund i primer no implica ni obliga l'ús d'una o altra tecnologia, la tasca de preparació dels futurs professionals dels mitjans de comunicació fa imprescindibles, en els aprenentatges, el coneixement i la preparació en les darreres tecnologies.
Resum: La introducció d'una nova tecnologia com a recurs pedagògic és una tasca que s'ha de conduir des de dos nivells: des del plantejament particular de les matèries implicades i com a estratègia global del centre que promou i integra aquesta nova tecnologia. La següent comunicació presenta la feina de coordinació transversal feta des del centre, la facultat de Ciències de la Comunicació, per tal de construir i introduir estratègies i recursos pedagògics que afavoreixin la implementació de la nova tecnologia d'edició digital d'àudio-vídeo.
Drets: Tots els drets reservats
Llengua: Català.
Document: conferenceObject ; recerca
Matèria: Noves tecnologies ; Estratègies transversals ; Comunicació audiovisual
Publicat a: Jornada de Campus d’Innovació Docent, 3a : 2006



5 p, 36.4 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Contribucions a jornades i congressos > Jornades d’Innovació Docent de la UAB
Contribucions a jornades i congressos > Ponències i comunicacions

 Registre creat el 2011-01-28, darrera modificació el 2016-06-11



   Favorit i Compartir