Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/65793
Creació d’un lloc web destinat a l'aprenentatge autònom de la prosòdia
Mota Gorriz, Carme de la (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Lletres. Departament de Filologia Espanyola i Teoria de la Literatura)
Marquina, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Lletres. Departament de Filologia Espanyola i Teoria de la Literatura)
Rovira, Pere (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Lletres)

Data: 2007
Resum: Amb el desenvolupament d’un lloc web destinat a la prosòdia es pretén posar a l’abast de l’estudiant recursos que facilitin l'aprenentatge autònom. La finalitat del projecte és crear a la xarxa un lloc teòricopràctic interactiu i multimèdia on l'interessat pugui realitzar l’aprenentatge de la prosòdia (amb informació, bibliografia, enllaços, documents d'imatge i so analitzats i comentats, exercicis i proves d'autoavaluació). Es pretén que els continguts cobreixin dues necessitats: la de qui vol iniciar-se en la investigació bàsica en lingüística i la de qui confia en millorar la seva competència comunicativa. Un lloc web teòricopràctic com el que s’ha desenvolupat es pot utilitzar també com a complement de les sessions presencials a l'aula en un model bimodal. El que l'estudiant aprèn pel seu compte es pot discutir a l'aula amb els companys i els exercicis proposats es poden realitzar en petits grups de treball. Aquesta feina s’emmarca dins del procés d’adaptació dels estudis universitaris al nou sistema de crèdits ECTS, ja que s'afavoreixen noves vies d'aprenentatge, recolzades en l'ús de les TICs en entorns bimodals basats en la semipresencialitat. El projecte suposa la continuació natural de la innovació docent iniciada en les assignatures Taller d'Expressió Oral, Llengües, tècniques i instruments II i Fonètica de l'Espanyol durant el curs 2003-2004. Aquesta feina ha estat possible gràcies a l’ajut 2005 MQD 00117 atorgat per l’Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca (AGAUR) de la Generalitat de Catalunya.
Resum: With the development of a website about prosody, we shall provide resources to the student who is learning autonomously. The objective of the project is to create a theoretical and practical website, interactive and multimedia, where the student can learn prosody (with information, bibliography, links, images and sounds with comments and analysis, exercises and self-evaluation tests). The content has to fulfill two kind of needs: those of the one who wants to begin basic research in linguistics, and those of the one who wants to improve his communicative competence. This website can also be used as a complement to the face-to-face classroom lectures, in a blended learning model. What the student learns on his own can be discussed in the classroom with the classmates, and the proposed exercises can be performed in small working groups. This project is involved in the adaptation process of higher education to the new European Credit Transfer System (ECTS), since new ways of learning are promoted, particularly from the implementation ICTs in hybrid online/face-to-face environments. The project is the natural evolution of the pedagogical innovation started with the courses "Taller d'Expressió Oral, Llengües, tècniques i instruments II" and "Fonètica de l'Espanyol" during the course 2003-2004. It has been possible thanks to the financial support of the Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca (AGAUR) of the Generalitat de Catalunya (2005 MQD 00117).
Drets: Tots els drets reservats
Llengua: Català.
Document: conferenceObject ; recerca
Matèria: Recursos virtuals ; Bimodalitat ; Semipresencialitat ; Autoaprenentatge ; Prosòdia ; Llengua
Publicat a: Jornades d’Innovació Docent de la UAB, 4es : 2007



10 p, 1.3 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Contribucions a jornades i congressos > Jornades d’Innovació Docent de la UAB
Contribucions a jornades i congressos > Ponències i comunicacions

 Registre creat el 2011-02-01, darrera modificació el 2016-09-16



   Favorit i Compartir