Resultats globals: 10 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 1 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 6 registres trobats
Llibres i col·leccions, 3 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
4 p, 421.7 KB Recursos de ciències al portal edu365.com / Abad Roses, M. Lluïsa
El portal educatiu edu365. com ofereix a la comunitat educativa recursos que potencien l'autoaprenentatge i afavoreixen el treball col·laboratiu. Es tracta d'una bona col·lecció de materials instructius, accés a enciclopèdies i diaris per a estudiants, espai a la xarxa per publicar treballs, canals de comunicació com el servei de consultoria, el correu electrònic i els xats i la possibilitat de formar grups de treball virtuals a través d'educampus.
2006 - 10.5565/rev/ciencies.303
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, N. 4 (2006) p. 23-26  

Contribucions a jornades i congressos 6 registres trobats  
1.
13 p, 606.2 KB Caront : gestió flexible de grups d'alumnes en una assignatura i activitats sobre grups. Nova activitat de control / Martí, E. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Rocarías, Jaume (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Toledo, R. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació)
L'Espai Europeu d'Educació Superior promociona el plantejament de noves metodologies docents. Davant la demanda de realitzar més avaluacions als estudiants i poder formar grups de treball de forma més flexible, Caront pretén donar aquesta flexibilitat de forma electrónica. [...]
2008
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 5es : 2008  
2.
10 p, 1.3 MB Creació d'un lloc web destinat a l'aprenentatge autònom de la prosòdia / De la Mota Gorriz, Carme (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Espanyola) ; Marquina, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Espanyola) ; Rovira, Pere 1947- (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Lletres)
Amb el desenvolupament d'un lloc web destinat a la prosòdia es pretén posar a l'abast de l'estudiant recursos que facilitin l'aprenentatge autònom. La finalitat del projecte és crear a la xarxa un lloc teòricopràctic interactiu i multimèdia on l'interessat pugui realitzar l'aprenentatge de la prosòdia (amb informació, bibliografia, enllaços, documents d'imatge i so analitzats i comentats, exercicis i proves d'autoavaluació). [...]
With the development of a website about prosody, we shall provide resources to the student who is learning autonomously. The objective of the project is to create a theoretical and practical website, interactive and multimedia, where the student can learn prosody (with information, bibliography, links, images and sounds with comments and analysis, exercises and self-evaluation tests). [...]

2007
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 4es : 2007  
3.
12 p, 475.3 KB Caront : implementació i millora d'activitats d'avaluació i primeres experiències amb diferents organitzacions docents / Martí, Enric (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Rocarías, Jaume (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Radeva Ivanova, Petia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Toledo Morales, Ricardo (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Vitrià i Marca, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació)
El gestor documental Caront basat en Moodle, del que es va presentar una primera comunicació en l'anterior JID continúa navegant en assignatures d'Enginyeria. Caront gestiona les diferents activitats que configuren una assignatura: gestió de grups, activitats, avaluacions, fòrums, wiki, etc. [...]
2007
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 4es : 2007  
4.
12 p, 1.7 MB Bluestar : implementació d'una aplicació per a la visualització 3d de funcions reals, com a eina d'aprenentatge / Martí, Enric (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Estapé-Dubreuil, Glòria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia de l'Empresa) ; Fernández, Serafín (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació)
En aquest article es presenta un programa d'ajut a l'aprenentatge per a estudiants de matemàtiques de primers cursos de carrera, que permet visualitzar en 3D i de forma dinàmica funcions reals de 2 variables reals. [...]
2007
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 4es : 2007  
5.
11 p, 145.6 KB Biblioteca virtual per al treball en ECTS / Tena Parera, Daniel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Agirrezabala, Leire (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació) ; Balbuena Palacios, Leonor (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Fernández, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació) ; Tébar, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació)
Es presenta la construcció d'una plataforma digital per facilitar l'estudi dels estudiants de la Llicenciatura de la Prova Pilot DURSI de Publicitat i Relacions Públiques. Aquesta plataforma es constitueix com la Biblioteca de Recursos Virtuals que els alumnes poden fer servir al llarg de tota la titulació. [...]
2006
Jornada de Campus d'Innovació Docent, 3a : 2006  
6.
4 p, 41.8 KB Realització d'un manual electrònic de problemes resolts de genètica / Amills i Eras, Marcel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Animal i dels Aliments)
S'ha redactat un manual electrònic de problemes resolts de Lligament i de Genètica Molecular corresponents a l'assignatura de Genètica de 2n curs de la llicenciatura de Veterinària. L'objectiu d'aquesta experiència docent consistia a determinar (1) si aquest manual podia constituir-se en una eina útil d'estudi, que millorés el rendiment acadèmic dels estudiants, i (2) fins a quin nivell podia potenciar l'autoaprenentatge de l'alumne. [...]
2006
Jornada de Campus d'Innovació Docent, 3a : 2006  

Llibres i col·leccions 3 registres trobats  
1.
12 p, 163.3 KB Curs interactiu i multimèdia destinat a l'aprenentatge autònom de la prosòdia / de-la-Mota, Carme (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Espanyola) ; Marquina, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Espanyola) ; Rovira, Pere 1947- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Espanyola) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
Atès el pes de la tecnologia de la informació i la comunicació en la societat actual i el procés d'adaptació dels estudis a l'espai europeu d'educació superior en el qual són immerses les universitats, es fan necessàries noves vies d'aprenentatge, que facin possible tant l'estudi autònom com el tractament dels temes en entorns bimodals basats en la semipresencialitat. [...]
Visto el peso de la tecnología de la información y la comunicación en la sociedad actual y el proceso de adaptación de los estudios al espacio europeo de educación superior en el cual están inmersas las universidades, se hacen necesarias nuevas vías de aprendizaje, que hagan posible tanto el estudio autónomo como el tratamiento de los temas en entornos bimodales basados en la semipresencialidad. [...]
In view of the importance of information and communication technologies in today's society and the process of adapting educational programmes to the European Higher Education Area in which universities are enmeshed, there is a need for new ways of learning which make both independent study and dealing with the subjects in both classroom and out-of-classroom settings possible. [...]

IDES 2008
Experiències docents innovadores de la UAB en ciències socials i en ciències humanes: cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), 2008, p. 225-236
4 documents
2.
10 p, 80.6 KB Multimèdia i educació artística : un model metodològic dels estudis de Magisteri en el marc de l'espai europeu d'educació superior / Torres, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Font i Solà, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Morón, Mar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; París Romia, Gemma (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
Aquest projecte consisteix en l'elaboració d'un arxiu amb material digital d'ampliació i suport a la docència presencial. Amb aquest material, es pretén fer una aportació metodològica per facilitar el treball autònom dels estudiants en l'adquisició de les seves competències professionals, en el sentit dels crèdits europeus ECTS. [...]
Este proyecto consiste en la elaboración de un archivo con material digital de ampliación y apoyo a la docencia presencial. Con este material, se pretende hacer una aportación metodológica por facilitar el trabajo autónomo de los estudiantes en la adquisición de sus competencias profesionales, en el sentido de los créditos europeos ECTS. [...]
This project consists of developing an archive of digital material to expand on and support classroom teaching. With this material, the goal is to make a methodological contribution to facilitate students' independent learning in acquiring their professional competences within the framework of the European ECTS credits. [...]

IDES 2008
Experiències docents innovadores de la UAB en ciències socials i en ciències humanes: cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), 2008, p. 173-182
5 documents
3.
12 p, 122.3 KB Ús del fons virtual BREVIA als estudis de Publicitat i Relacions Públiques / Tena Parera, Daniel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Roca, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Fernández Cuesta, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
Es presenta la construcció d'una plataforma digital per facilitar l'ensenyament dels estudiants de la prova pilot de Publicitat i Relacions Públiques. Aquesta plataforma es constitueix com la Biblioteca de Recursos Virtuals que els alumnes poden fer servir al llarg de tots els estudis. [...]
Se presenta la construcción de una plataforma digital para facilitar la enseñanza de los estudiantes de la prueba piloto de Publicidad y Relaciones Públicas. Esta plataforma se constituye como la Biblioteca de Recursos Virtuales que los alumnos pueden utilizar a lo largo de todos los estudios. [...]
This article presents the construction of a digital platform to facilitate the teaching of students in the pilot test on advertising and public relations. This platform was set up as a library of virtual resources that students can use throughout their entire degree programme. [...]

IDES 2008
Experiències docents innovadores de la UAB en ciències socials i en ciències humanes: cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), 2008, p. 75-86
4 documents

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.