Ús del fons virtual BREVIA als estudis de Publicitat i Relacions Públiques
Tena Parera, Daniel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Roca, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Fernández Cuesta, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior

Títol variant: Uso del fondo virtual BREVIA en los estudios de Publicidad y Relaciones Públicas
Títol variant: Use of virtual BREVIA collections for studying Advertising and Public Relations
Publicació: IDES 2008
Resum: Es presenta la construcció d'una plataforma digital per facilitar l'ensenyament dels estudiants de la prova pilot de Publicitat i Relacions Públiques. Aquesta plataforma es constitueix com la Biblioteca de Recursos Virtuals que els alumnes poden fer servir al llarg de tots els estudis. El present treball especifica la manera com es construeix, els criteris de classificació, els materials col·locats i, en definitiva, com s'ha concebut la potencia que té la Biblioteca Virtual com a eina de reforçament de l'autoaprenentatge. La manera d'utilitzar aquest recurs i les possibilitats que ofereix, tant per als professors com per als alumnes, són algunes de les consideracions que es poden extreure del desenvolupament del projecte.
Resum: Se presenta la construcción de una plataforma digital para facilitar la enseñanza de los estudiantes de la prueba piloto de Publicidad y Relaciones Públicas. Esta plataforma se constituye como la Biblioteca de Recursos Virtuales que los alumnos pueden utilizar a lo largo de todos los estudios. El presente trabajo especifica la manera en la que se construye, los criterios de clasificación, los materiales colocados y, en definitiva, cómo se ha concebido la potencia que tiene la Biblioteca Virtual como herramienta de refuerzo del autoaprendizaje. El modo de utilización de este recurso y las posibilidades que ofrece, tanto para los profesores como para los alumnos, son algunas de las consideraciones que se pueden extraer del desarrollo del proyecto.
Resum: This article presents the construction of a digital platform to facilitate the teaching of students in the pilot test on advertising and public relations. This platform was set up as a library of virtual resources that students can use throughout their entire degree programme. This project outlines how it was built, the classification criteria used, the materials placed in the library and, in short, how we defined the power that the virtual library has as a tool to reinforce independent study. The way this resource is used and the possibilities it offers for both professors and students are some of the considerations that can be extracted from the implementation of the project.
Drets: Tots els drets reservats.
Llengua: Català
Document: Capítol de llibre
Matèria: Recursos virtuals ; Suport a l'autoaprenentatge ; Biblioteca virtual
Publicat a: Experiències docents innovadores de la UAB en ciències socials i en ciències humanes: cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), 2008, p. 75-86, ISBN 978-84-490-2577-8



Català
12 p, 122.3 KB

Español
12 p, 1.3 MB

English
12 p, 122.5 KB

Demostració plataforma virtual
1.3 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències socials i jurídiques > Grup de Recerca en Psicologia i Comunicació Publicitària (PCA)
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències socials i jurídiques > Grup de Recerca en Publicitat i Relacions Públiques (GRP)
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències socials i jurídiques > Publiradio
Llibres i col·leccions > Capítols de llibres

 Registre creat el 2012-06-14, darrera modificació el 2023-09-06



   Favorit i Compartir