Ús del fons virtual BREVIA als estudis de Publicitat i Relacions Públiques
Tena Parera, Daniel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat)
Roca, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat)
Fernández Cuesta, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior

Título variante: Uso del fondo virtual BREVIA en los estudios de Publicidad y Relaciones Públicas
Título variante: Use of virtual BREVIA collections for studying Advertising and Public Relations
Publicación: IDES 2008
Resumen: Es presenta la construcció d'una plataforma digital per facilitar l'ensenyament dels estudiants de la prova pilot de Publicitat i Relacions Públiques. Aquesta plataforma es constitueix com la Biblioteca de Recursos Virtuals que els alumnes poden fer servir al llarg de tots els estudis. El present treball especifica la manera com es construeix, els criteris de classificació, els materials col·locats i, en definitiva, com s'ha concebut la potencia que té la Biblioteca Virtual com a eina de reforçament de l'autoaprenentatge. La manera d'utilitzar aquest recurs i les possibilitats que ofereix, tant per als professors com per als alumnes, són algunes de les consideracions que es poden extreure del desenvolupament del projecte.
Derechos: Tots els drets reservats
Lengua: Català.
Documento: bookPart
Materia: Recursos virtuals ; Suport a l'autoaprenentatge ; Biblioteca virtual
ISBN: 978-84-490-2577-8
Publicado en: Experiències docents innovadores de la UAB en ciències socials i en ciències humanes: cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), 2008, p. 75-86



Català
12 p, 122.3 KB

Español
12 p, 1.3 MB

English
12 p, 122.5 KB

Demostració plataforma virtual
1.3 KB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Documentos de los grupos de investigación de la UAB > Centros y grupos de investigación (producción científica) > Ciencias sociales y jurídicas > Grupo de Investigación en Publicidad y Relaciones Públicas (GRP)
Libros y colecciones > Capítulos de libros

 Registro creado el 2012-06-14, última modificación el 2019-02-09



   Favorit i Compartir