How to avoid gender bias in classroom interaction? A cooperative learning experience
Andradas Núñez, Laura
Pallarés Monge, Oriol
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Fecha: 2010
Resumen: This project aims to analyse the kind of questions the teacher asks students in order to encourage them to participate in her classes. Consequently, the researcher has read relevant literature and has analysed a short excerpt of a video recorded during her first practicum. She has also analysed a number of activities carried out during her second practicum in order to find out if she had improved her questioning skills in the classroom.
Resumen: Aquest treball pretén analitzar el tipus de preguntes que la professora fa als estudiants perquè participin a les seves classes. Per a dur a terme aquesta anàlisi, s'ha llegit literatura rellevant, s'ha analitzat una breu transcripció d'un vídeo gravat durant el primer pràcticum de la professora i s'han analitzat algunes activitats del segon pràcticum per veure si la professora ha millorat en la formulació de les preguntes.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i la facultat i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús Creative Commons
Lengua: Anglès
Colección: Facultat de Ciències de l'Educació. Màster universitari en formació de professorat d'educació secundària obligatòria
Documento: Treball final de grau
Materia: Interacció educativa ; Aprenentatge en equip en educació ; Sexisme en l'educació



51 p, 1.7 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de investigación y proyectos de final de carrera > Ciencias de la Educación. TFM

 Registro creado el 2011-02-18, última modificación el 2022-07-16



   Favorit i Compartir