Noves estratègies de seducció: estudis clàssics i Internet a secundària
Giralt Soler, Sebastià (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de l'Antiguitat i de l'Edat Mitjana)
Data: |
2011 |
Resum: |
A les generacions actuals ens ha tocat viure l'entrada en una nova era, l'era del coneixement, sostinguda per les grans innovacions tecnològiques del segle XX que han culminat en l'aparició del nou entorn digital. Les tecnologies de la informació i de la comunicació (TIC) són ja essencials en la transmissió del coneixement, tant en l'àmbit del lleure com en el de la formació. No és una moda passatgera. Es tracta de una revolució socioeconòmica que ofereix tecnologies directament implicades en el procés d' aprenentatge. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Llengua: |
Català |
Document: |
Article ; recerca ; Versió publicada |
Publicat a: |
Methodos, Núm. 0 (2011) , p. 1-13, ISSN 2013-682X |
El registre apareix a les col·leccions:
Articles >
Articles publicats >
MethodosArticles >
Articles de recerca
Registre creat el 2011-06-29, darrera modificació el 2023-10-01