Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/76630
Direcció estratègica, màrqueting i política de l'empresa [101759]
Izard Granados, Gabriel
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria

Data: 2011-12
Pla d'estudis: Graduat en Gestió Aeronàutica [829]
Titulació: Gestió aeronàutica [2501233]
Resum: Objectius de la part de màrqueting Aprendre i desenvolupar els conceptes de Marketing i la seva aplicabilitat en el mon aeronàutic. Es tracta de fer una introducció a la problemàtica comercial de l' empresa, desenvolupament de conceptes bàsics i anàlisi de casos pràctics representatius. Estudi aprofundit dels aspectes més avançats del Marketing actual amb especial referència al procés d'organització i comunicació. Èmfasi en l'aspecte pràctic. Objectiur de la part d' estrategia Aprende i desenvolupar els conceptes de l'estratègia de l'empresa i com es pot aplicar en el mon aeronàutic. Es tracta de introduir-se en els procesos estrategics, amb les analisis correspnents i decisions pel que fa a les empreses i negocis.
Llengua: Català



4 p, 11.6 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2011-09-16, darrera modificació el 2016-06-26



   Favorit i Compartir