Direcció estratègica, màrqueting i política de l'empresa [101759]
Izard Granados, Gabriel
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria

Data: 2011-12
Resum: Objectius de la part de màrqueting Aprendre i desenvolupar els conceptes de Marketing i la seva aplicabilitat en el mon aeronàutic. Es tracta de fer una introducció a la problemàtica comercial de l' empresa, desenvolupament de conceptes bàsics i anàlisi de casos pràctics representatius. Estudi aprofundit dels aspectes més avançats del Marketing actual amb especial referència al procés d'organització i comunicació. Èmfasi en l'aspecte pràctic. Objectiur de la part d' estrategia Aprende i desenvolupar els conceptes de l'estratègia de l'empresa i com es pot aplicar en el mon aeronàutic. Es tracta de introduir-se en els procesos estrategics, amb les analisis correspnents i decisions pel que fa a les empreses i negocis.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Grau en Gestió Aeronàutica [2501233]
Pla d'estudis: Pla d' Estudis de Gestió Aeronàutica [829]
Document: Objecte d'aprenentatge



4 p, 11.6 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2011-09-16, darrera modificació el 2024-01-27



   Favorit i Compartir