¿Y tú que miras?. Low attention : atención visual a estímulos publicitarios integrados en la pantalla TV
Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Valli, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)

Data: 2011
Resum: Desde la atención visual se investigan, entre otros, en qué condiciones estímulos irrelevantes activan la atención involuntaria mediante el fenómeno de la captura atencional y obtienen prioridad atencional. Este fenómeno es el más frecuente en el panorama de los medios actuales. En el caso de la situación de consumo de la TV, mientras el sujeto está observando (consumiendo) los contenidos televisivos (programa), aparecen una serie de formatos publicitarios integrados en la pantalla que no interrumpen el visionado ni su continuidad y a los que, en principio, el sujeto no tiene la intención de atender (¿irrelevantes?).
Nota: Presentació feta a RECA 8 (Reunión Científica sobre Atención) organitzada per la Universidad de Sevilla al juny de 2011
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Contribució a congrés ; Versió publicada
Matèria: Atenció visual ; Atención visual ; Visual attention ; Eye catching ; Publicitat televisiva ; Publicidad televisiva ; Television advertising ; Estímuls ; Estímulos ; Stimuli ; Neuromarketing ; Conducta visual ; Eye tracker ; Neuromàrqueting
Publicat a: Reunión Científica sobre Atención. Sevilla, Andalusia, 8a : 2011



Presentació
21 p, 1.0 MB

Resum
1 p, 118.6 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències socials i jurídiques > Grup de Recerca en Psicologia i Comunicació Publicitària (PCA)
Contribucions a jornades i congressos > Presentacions

 Registre creat el 2012-05-09, darrera modificació el 2022-06-04



   Favorit i Compartir