Published articles

Published articles 1 records found  Search took 0.02 seconds. 
1.
24 p, 609.3 KB Estudi amb la tecnologia de l'eye tracking de l'atenció visual dispensada a la publicitat gràfica no comercial : 'Vine a donar sang' / Astals Serés, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
L'objectiu de la publicitat gràfica és captar i controlar l'atenció visual del subjecte. L'atenció pot ser controlada per factors exògens (característiques de l'estímul) i per factors endògens (característiques de l'observador en relació amb l'estímul). [...]
The objective of graphic advertising is to capture and to control the visual attention of the subject. Attention can be controlled by exogenous factors (characteristics of the stimulus) and by endogenous factors (characteristics of the observer in relation to the stimulus). [...]

2017 - 10.2436/20.3008.01.158
Comunicació (Barcelona), Vol. 34, Num. 2 (Nov 2017) , p. 9-32  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.