Resultats globals: 2 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 2 registres trobats
Articles 2 registres trobats  
1.
15 p, 1.4 MB Hacia un nuevo modelo docente : curso "blended" de sistemas digitales / Rullán Ayza, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Microelectrònica i Sistemes Electrònics) ; Valderrama Vallés, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Microelectrònica i Sistemes Electrònics) ; Deschamps, Jean-Pierre (Universitat Rovira i Virgili. Departament d'Enginyeria Electrònica, Elèctrica i Automàtica) ; Terés Terés, Lluís (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Microelectrònica i Sistemes Electrònics) ; Baneres, David (Universitat Oberta de Catalunya) ; Saiz Alcaine, Joaquín (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Microelectrònica i Sistemes Electrònics)
Se presenta un piloto llevado a cabo en la Universitat Autònoma de Barcelona cuyo objetivo es explorar el uso de MOOCs en la docencia reglada. Los estudiantes de Fundamentos de Computadores seguirán en Coursera el curso MOOC "Sistemas Digitales: De las puertas lógicas al procesador" y completarán su formación con clases presenciales en grupos pequeños. [...]
A pilot carried out in the Universitat Autònoma de Barcelona to explore the use of MOOCs in our teaching activity is presented. The course "Digital Systems: From Logic Gates to Processors" was launched in Coursera. [...]

2014
Revista del Congrés Internacional de Docència, Núm. 2 (2014)  
2.
18 p, 1.1 MB Students' and instructors' perspectives regarding e-assessment: a case study in Introductory Digital Systems / Noguera, Ingrid (Universitat Oberta de Catalunya) ; Guerrero-Roldán, Ana-Elena (Universitat Oberta de Catalunya) ; Rodríguez, M. Elena (Universitat Oberta de Catalunya) ; Baneres, David (Universitat Oberta de Catalunya)
Higher education institutions are increasingly offering opportunities for online learning, yet the issues of identifying students and verifying the authorship of their work limit the adoption of online assessment. [...]
2019
International Journal of Engineering Education, Vol. 35 Núm. 2 (2019) , p. 473-490  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.