Resultados globales: 5 registros encontrados en 0.02 segundos.
Artículos, Encontrados 1 registros
Documentos de investigación, Encontrados 1 registros
Materiales académicos, Encontrados 3 registros
Artículos Encontrados 1 registros  
1.
25 p, 1.5 MB The use of Present Perfect in the Expression of Part Temporality in L2 Spanish and Catalan by children of Moroccan Origin / Canals Fornons, Eulalia (Universitat Pompeu Fabra)
This study examines the acquisition of Catalan and Spanish past-tense verbs (Preterite, Present Perfect, and Imperfect) by children of Moroccan origin in three schools in the Barcelona metropolitan area. [...]
2007
Catalan review, Vol. 21, núm. 1 (2007) , p. 125-149  

Documentos de investigación Encontrados 1 registros  
1.
283 p, 5.4 MB Language learner engagement in asynchronous discussion forums : an exploratory study / Robbins, Jacqueline ; Masats, Dolors, dir. ; Canals Fornons, Eulalia, dir.
Aquesta tesi explora la implicació (engagement) d'estudiants d'idiomes en fòrums de discussió asíncrons que formen part d'un curs d'aprenentatge de l'anglès en línia per a adults a la Universitat Oberta de Catalunya. [...]
Esta tesis explora la implicación (engagement) de estudiantes de idiomas en foros de discusión asíncronos que forman parte de un curso de inglés en línea para adultos en la Universitat Oberta de Catalunya. [...]
This thesis explores engagement of language learners in asynchronous discussion forums which are used as part of a fully online English language learning course for adults at the Universitat Oberta de Catalunya. [...]

2020  

Materiales académicos Encontrados 3 registros  
1.
6 p, 86.5 KB Acollida lingüística a l'escola [101999] / Canals Fornons, Eulalia ; Moore de Luca, Emilee ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura, compartida per les titulacions de Mestre d'Educació Infantil i de Mestre d'Educació Primària i per les mencions de Llengües i d'Educació Inclusiva, aporta els coneixements bàsics necessaris per a la comprensió de les circumstàncies que conformen l'acolliment de l'alumnat nou vingut als centres educatius i per a la planificació de l'ensenyament de les llengües oficials i la implementació d'aquest ensenyament a les aules. [...]
Objectives.
Objetivos.

2017-18
Grau en Educació Infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documentos
2.
6 p, 86.7 KB Acollida lingüística a l'escola [101999] / Canals Fornons, Eulalia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura, compartida per les titulacions de Mestre d'Educació Infantil i de Mestre d'Educació Primària i per les mencions de Llengües i d'Educació Inclusiva, aporta els coneixements bàsics necessaris per a la comprensió de les circumstàncies que conformen l'acolliment de l'alumnat nou vingut als centres educatius i per a la planificació de l'ensenyament de les llengües oficials i la implementació d'aquest ensenyament a les aules. [...]
Objectives.
Objetivos.

2016-17
Grau en Educació Infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documentos
3.
5 p, 34.6 KB Acollida lingüística a l'escola [101999] / Canals Fornons, Eulalia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura, compartida per les titulacions de Mestre d'Educació Infantil i de Mestre d'Educació Primària i per les mencions de Llengües i d'Educació Inclusiva, aporta els coneixements bàsics necessaris per a la comprensió de les circumstàncies que conformen l'acolliment de l'alumnat nou vingut als centres educatius i per a la planificació de l'ensenyament de les llengües oficials i la implementació d'aquest ensenyament a les aules. [...]
2015-16
Grau en Educació Infantil [847]
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Primària [896]  

¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.