Resultats globals: 6 registres trobats en 0.01 segons.
Articles, 6 registres trobats
Articles 6 registres trobats  
1.
3 p, 352.1 KB Global Science Opera. STEAM Projects. Spain experience / Díez Calzada, Carmen
Global Science Opera the challenge to build STEM knowledge with Opera scenes. Eight anual editions arround world. Each scene of GSO complete the acquisition of 4C skills, discovering a STEM content and developing Artistic elements, with Interdisciplinarity, Inquiry Methodology and Open School work . [...]
Global Science Opera el desafío de construir conocimiento STEM con escenas de Opera. Ocho ediciones anuales en todo el mundo. Cada escena de GSO completa la adquisición de habilidades 4C, descubriendo un contenido STEM y desarrollando elementos Artísticos. [...]
Global Science Opera the challenge to build STEM knowledge with Opera scenes. Eight anual editions arround world. Each scene of GSO complete the acquisition of 4C skills, discovering a STEM content and developing Artistic elements, with Interdisciplinarity, Inquiry Methodology and Open School work . [...]

2023
Didáctica, innovación y multimedia, Núm. 41 (2023) (TIC, robòtica, STEAM, IA)  
2.
1 p, 38.0 KB Autoavaluació / Díez Calzada, M. Carmen
2011 - 10.5565/rev/ciencies.146
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 19 (2011) , p. -0  
3.
1 p, 18.2 KB Treball per a l'excel·lència / Díez Calzada, M. Carmen
2011 - 10.5565/rev/ciencies.145
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 19 (2011) , p. -0  
4.
2 p, 41.9 KB Un cas : la prevenció de lesions / Díez Calzada, M. Carmen
2011 - 10.5565/rev/ciencies.144
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 19 (2011) , p. -0  
5.
5 p, 148.0 KB La Rúbrica, instrument en l'avaluació per les Competències Bàsiques / Díez Calzada, M. Carmen (Institut Montserrat (Barcelona, Catalunya)) ; Zurita i Món, Sílvia (Institut Domènech Perramon (Arenys de Munt))
El procés d'ensenyament-aprenentatge (E-A) de l'alumnat de secundària ha de respondre al repte d'incorporar el treball per competències a l'avaluació. La necessitat de concretar indicadors del nivell de competencialitat assolit per l'alumnat amb descriptors propis de cada competència és l'element de qualitat que incorpora la LOE. [...]
2012 - 10.5565/rev/ciencies.119
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 22 (juny 2012) , p. 17-21  
6.
4 p, 90.2 KB Les forces i els estiraments a segon d'ESO / Díez Calzada, M. Carmen (Institut Montserrat (Barcelona, Catalunya))
Cadascun dels estiraments que fem consisteix en la deformació de la musculatura per l'acció d'una força. Aprofitem el concepte d'estirament, que esdevé de manera natural, per treballar de manera interdisciplinar el continguts de les forces a segon d'ESO. [...]
2011 - 10.5565/rev/ciencies.137
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 19 (Juny 2011) , p. 14-17  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.