Results overview: Found 1 records in 0.02 seconds.
Research literature, 1 records found
Research literature 1 records found  
1.
146 p, 20.0 MB Influencia de la música de la publicidad en las emociones : hacia la conquista del cerebro emocional / Pérez Puigdomènech, Laia ; Añaños, Elena, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Estudi sobre les diferències emocionals que la música de la publicitat produeix entre músics i no músics, mitjançant l'ús de les tècniques del neuromàrqueting i l'anàlisi de 5 paràmetres emocionals diferents: avorriment, engagement, excitació, frustració i relaxació. [...]
Estudio sobre las diferencias emocionales que la música de la publicidad produce entre músicos y no músicos, mediante el uso de les técnicas del neuromarketing y el análisis de 5 parámetros emocionales distintos: aburrimiento, engagement, excitación, frustración y relajación. [...]
Study about the emotional differences that advertising music produce between musicians and non-musicians, using neuromarketing techniques and the analysis of 5 different emotional parameters: boredom, engagement, excitement, frustration and relaxation. [...]

2016
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.