Resultats globals: 2 registres trobats en 0.02 segons.
Materials acadèmics, 2 registres trobats
Materials acadèmics 2 registres trobats  
1.
5 p, 107.4 KB Psicologia Social i del Consumidor [104798] / Pellicer Cardona, Isabel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta assignatura ofereix una aproximació a la naturalesa social, relacional, cultural i històrica dels processos psicològics de la persona i introdueix la importància dels processos socials en la comprensió i explicació del comportament del consumidor o dels grups d'interès (stakeholders). [...]
This subject offers an approach to the social, relational, cultural and historical nature of the psychological processes of the person and introduces the importance of social processes in the understanding and explanation of consumer or interest group behavior. [...]
Esta asignatura ofrece una aproximación a la naturaleza social, relacional, cultural e histórica de los procesos psicológicos de la persona e introduce la importancia de los procesos sociales en la comprensión y explicación del comportamiento del consumidor o de los grupos de interés (stakeholders). [...]

2023-24
Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]
3 documents
2.
5 p, 107.1 KB Psicologia Social i del Consumidor [104798] / Pellicer Cardona, Isabel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta assignatura ofereix una aproximació a la naturalesa social, relacional, cultural i històrica dels processos psicològics de la persona i introdueix la importància dels processos socials en la comprensió i explicació del comportament del consumidor o dels grups d'interès (stakeholders). [...]
This subject offers an approach to the social, relational, cultural and historical nature of the psychological processes of the person and introduces the importance of social processes in the understanding and explanation of consumer or interest group behavior. [...]
Esta asignatura ofrece una aproximación a la naturaleza social, relacional, cultural e histórica de los procesos psicológicos de la persona e introduce la importancia de los procesos sociales en la comprensión y explicación del comportamiento del consumidor o de los grupos de interés (stakeholders). [...]

2022-23
Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]
3 documents

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.