Resultats globals: 2 registres trobats en 0.08 segons.
Articles, 1 registres trobats
Documents de recerca, 1 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
10 p, 192.3 KB Escala para la calidad de los servicios y lealtad del consumidor en tiendas de alimentación / Fornieles Deu, Albert (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de Ciències de la Salut) ; Penelo Werner, Eva (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de Ciències de la Salut) ; Berbel Giménez, Gaspar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de Ciències de la Salut) ; Prat Santaolària, Remei (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de Ciències de la Salut)
Actualmente el comercio local está amenazado por la competencia de las grandes superficies, siendo crucial apostar por la satisfacción y lealtad. El objetivo del estudio fue elaborar un instrumento para evaluar la satisfacción y la lealtad en tiendas de alimentación y estudiar la influencia de variables sociodemográficas. [...]
Local trade is currently under the threat of competition from department stores; thus, it is crucial to concentrate on satisfaction and loyalty. To develop an instrument to evaluate satisfaction and loyalty in delicatessens and to study the influence of socio-demographic variables on these aspects. [...]

2014 - 10.11144/Javeriana.UPSY13-3.ecsl
Universitas Psychologica, Vol. 13, Núm. 3 (2014)  

Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
39 p, 183.4 KB A logistic regression approach to estimating customer profit loss due to lapses in insurance / Guillén, Montserrat (Universitat de Barcelona. Departament d'Econometria) ; Pérez-Marín, Ana M.. (Universitat de Barcelona. Departament d'Econometria) ; Alcañiz, Manuela (Universitat de Barcelona. Departament d'Econometria) ; Xarxa de Referència en Economia Aplicada (XREAP)
This article focuses on business risk management in the insurance industry. A methodology for estimating the profit loss caused by each customer in the portfolio due to policy cancellation is proposed. [...]
Xarxa de Referència en Economia Aplicada (XREAP) 2011 (XREAP ; 2011-13)  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.