Results overview: Found 2 records in 0.04 seconds.
Research literature, 2 records found
Research literature 2 records found  
1.
138 p, 6.1 MB Análisis de la cobertura informativa del fútbol femenino en la prensa deportiva digital española (Años 2020-22) : Los casos de Mundo Deportivo y Marca / Franco Esplugas, Marta ; Crusafon Baqués, Carmina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El creixement i l'actual desenvolupament del futbol femení a Espanya plantegen un repte als mitjans de comunicació perquè hi dediquin un espai a la difusió d'aquest esport. En aquest treball es presenta un estudi de cas que examina la cobertura informativa del futbol femení en els mitjans digitals espanyols, agafant de mostra els diaris Mundo Deportivo i Marca. [...]
El crecimiento y desarrollo actual del fútbol femenino en España plantea un desafío a los medios de comunicación para que dediquen un espacio a la difusión de este deporte. En este trabajo se presenta un estudio de caso que examina la cobertura informativa del fútbol femenino en los medios digitales españoles, tomando como muestra los diarios Mundo Deportivo y Marca. [...]
The growth and current development of women's football in Spain challenges the media industry to create a space for the dissemination of this sport. This paper presents a case study that examines the news coverage of women's soccer in the Spanish digital media, taking as a sample the newspapers Mundo Deportivo and Marca. [...]

2023
Màster Universitari en Periodisme i Innovació en Continguts Digitals [1392]  
2.
135 p, 6.1 MB La premsa digital. Anàlisi de SMO (Social Media Optimization) de la premsa esportiva : estudi del cas EFEI / Alert Zenón, Elena ; Sánchez Casals, Laia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El treball "La premsa digital. Anàlisi de SMO (Social Media Optimization) de la premsa esportiva. Estudi del cas EFEI consisteix en l'estudi de la premsa digital esportiva amb l'objectiu d'optimitzar la pàgina web digital esportiva "El fútbol es injusto" per tal d'oferir-ne una proposta de SMO, complementada amb l'anàlisi previ de quatre pàgines web digitals esportives segons els paràmetres de SMO estudiats al marc teòric.
El trabajo "La prensa digital. Análisi de SMO (Social Media Optimization) de la prensa deportiva. Estudio del caso EFEI" consiste en el estudio de la prensa digital deportiva con el objetivo de optimizar la página web deportiva "El fútbol es injusto" para ofrecer una propuesta de SMO de la página, complementada con el análisi previo de cuatro páginas web digitales deportivas siguiendo los parámetros de SMO estudiados en el marco teórico.
"The digital press. Analysis of SMO (Social Media Optimization) of sportive press. Study of EFEI case " consists on a study about digital sportive press with the aim of optimize the digital sportive web "El fútbol es Injusto" in order to offer a proposal of SMO of the web, complemented with the analysis of four different digital sportive webs following the SMO trends that I have studied previously.

2015
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.