Resultats globals: 5 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 5 registres trobats
Articles 5 registres trobats  
1.
20 p, 991.0 KB Saberes docentes y educación inclusiva en la confección de recursos didácticos de ciencias / Cavalheiro Crittelli, Beatriz (Universidade Federal de São Paulo (Brasil)) ; Guridi, Verónica Marcela (Universidade de São Paulo (Brasil)) ; Rodrigues Chaves Dominguez, Celi (Universidade de São Paulo (Brasil)) ; Pires de Camargo, Eder (Universidade Estadual Paulista (Brasil))
Es fundamental que en la formación inicial de profesores se problematice la enseñanza de las ciencias, favoreciendo la construcción de saberes docentes para el trabajo con la diversidad en el aula, en una perspectiva inclusiva. [...]
In teacher education, it is essential to problematize science teaching by favoring the construction of teaching knowledge which will be useful when working with diversity in the classroom, from an inclusive perspective. [...]

2024 - 10.5565/rev/ensciencias.5957
Enseñanza de las ciencias, Vol. 42 Núm. 1 (2024) , p. 85-103 (Investigaciones Didácticas)  
2.
6 p, 82.3 KB La imagen de las ciencias en el diseño curricular y su incidencia en la formación de profesores de Biología / Pacifico, Andrea (Universidad Nacional del Litoral (Argentina))
Este trabajo se propone analizar el diseño curricular del Profesorado de Educación Secundaria imagen de ciencias que comunica y sus efectos en la elección de recursos visuales para la enseñanza de las ciencias. [...]
2017
Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2017) , p. 4919-4924  
3.
5 p, 82.5 KB Oficinas de histórias em quadrinhos como recurso pedagógico no ensino de ciências / Dos Santos, Taís Conceição (Centro Federal de Educação Tecnológica Celso Suckow da Fonseca (Brasil)) ; Pereira, Elienae Genésia Corrêa (Secretaria Municipal de Educação (Rio de Janeirio, Brasil))
O desenvolvimento da criatividade tem sido destacado no processo de ensino-aprendizagem, sem mencionar a importância da arte, encarnada no papel da criatividade, para o avanço das Ciências. Este estudo foi desenvolvido visando analisar o uso de Oficinas de Histórias em Quadrinhos (OHQ) como atividade introdutória e estratégia de avaliação no processo de ensino-aprendizagem em Ciências. [...]
2013
Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2013) , p. 3200-3204 (Innovacions didàctiques)  
4.
5 p, 153.5 KB Laboratório aberto de educação em Ciências : Investigação-Formação-Inovação no ensino das Ciências / Martins, Isabel P. (Universidade de Aveiro. Departamento de Didáctica e Tecnologia Educativa) ; Couceiro, Fernanda (Universidade de Aveiro. Departamento de Didáctica e Tecnologia Educativa) ; Rodrigues, Ana (Universidade de Aveiro. Departamento de Didáctica e Tecnologia Educativa) ; Torres, Ana Cristina (Universidade de Aveiro. Departamento de Didáctica e Tecnologia Educativa) ; Pereira, Sara (Universidade de Aveiro. Departamento de Didáctica e Tecnologia Educativa) ; Sá Pacheco, P.. (Universidade de Aveiro. Departamento de Didáctica e Tecnologia Educativa) ; Vieira, Rui (Universidade de Aveiro. Departamento de Didáctica e Tecnologia Educativa)
2005
Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2005) , p. 1-5  
5.
4 p, 421.7 KB Recursos de ciències al portal edu365.com / Abad Roses, M. Lluïsa
El portal educatiu edu365. com ofereix a la comunitat educativa recursos que potencien l'autoaprenentatge i afavoreixen el treball col·laboratiu. Es tracta d'una bona col·lecció de materials instructius, accés a enciclopèdies i diaris per a estudiants, espai a la xarxa per publicar treballs, canals de comunicació com el servei de consultoria, el correu electrònic i els xats i la possibilitat de formar grups de treball virtuals a través d'educampus.
2006 - 10.5565/rev/ciencies.303
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, N. 4 (2006) p. 23-26  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.