Resultats globals: 3 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 1 registres trobats
Documents de recerca, 2 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
100 p, 1.8 MB Les terminacions àtones de primera i segona persona del plural en català : una aproximació diacrònica i geolingüística / Massanell i Messalles, Mar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana)
Una de les evolucions característiques del català, enfront d'altres llengües romàniques, és el tancament en [e] de A àtona en síl·laba final travada llatina o romànica (RŎSAS > roses, CANTANT > canten, ASPARĂGU > espàrrec). [...]
One of the characteristic evolutions of Catalan, as opposed to other Romance languages, is the A > [e] closure in unstressed final syllables if they are closed by a consonant (RŎSAS > roses 'roses', CANTANT > canten 'they sing', ASPARĂGU > espàrrec 'asparagus'). [...]

2018 - 10.1344/AFEL2018.8.7
Anuari de Filologia. Estudis de Lingüística, Núm. 8 (2018) , p. 159-258  

Documents de recerca 2 registres trobats  
1.
36 p, 708.4 KB El subjuntivo como concordancia modal : nueva propuesta gramatical y bases teóricas para su aplicación didáctica / Fernández Serrano, Irene ; Gallego, Ángel J., (Gallego Bartolomé) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Espanyola) ; Rodríguez, Yolanda (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Espanyola) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Partimos de la idea de que el modo subjuntivo en español es un epifenómeno y exploramos aquí una de sus manifestaciones. Estudiamos la teoría de que la flexión verbal subjuntiva en oraciones subordinadas sustantivas en español se trata en realidad de un modal tácito. [...]
La nostra premissa és que el mode subjuntiu en espanyol és un epifenomen i explorem aquí una de les seves manifestacions. Estudiem la teoria de que la flexió verbal subjuntiva en oracions subordinades substantives en espanyol es tracta en realitat d'un modal tàcit. [...]

2016
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]  
2.
176 p, 2.4 MB De la gramática descriptiva a la gramática pedagógica : revisión de dos obras y propuesta didáctica para la conceptualización del modo subjuntivo en español como lengua extranjera / Lozano González, Lidia ; Hernanz, Ma. Lluïsa, tut. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Espanyola) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
2007  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.