Resultats globals: 15 registres trobats en 0.03 segons.
Articles, 2 registres trobats
Documents de recerca, 1 registres trobats
Materials acadèmics, 12 registres trobats
Articles 2 registres trobats  
1.
19 p, 373.6 KB Enfoque AICLE y enseñanza del español en la educación superior británica : perspectivas del profesorado de ELE / Floriano Ramos, Carmen (Universidad Camilo José Cela) ; Fuertes Gutiérrez, Mara (The Open University)
En la educación superior en Reino Unido, en los planes de estudio donde se enseña español, se distingue entre asignaturas denominadas de lengua -donde se aprende el idioma- y las denominadas "de contenido" -que tratan la historia, la política o la literatura en los países donde se habla español y se imparten en inglés-. [...]
One of the main characteristics of British Higher Education degrees where Spanish is taught is the distinction between language subjects -where students learnt how to speak the language- and content subjects -where the history, literature, politics, etc. [...]

2021 - 10.5565/rev/doblele.82
Doblele : revista de lengua y literatura, Vol. 7 (2021) , p. 31-49  
2.
13 p, 652.7 KB An Introduction to Content and Language Integrated Learning (CLIL) for Teachers and Teacher Educators / Escobar Urmeneta, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
This paper provides a presentation to Content and Language Integrated Learning (CLIL) aimed at any reader who needs a basic understanding of this approach, be they teachers, teacher educators or education stakeholders in general. [...]
Aquest article aspira a familiaritzar a qualsevol persona interessada - sigui docent, professional de la formació del professorat, o persona amb responsabilitats educatives - amb l' enfocament Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengua (AICLE). [...]
Este artículo aspira a familiarizar a cualquier persona interesada --ya sea docente, profesional de la formación del profesorado,o persona con responsabilidades educativas -con el enfoque Aprendizaje Integrado de Contenidos y Lengua (AICLE). [...]

2019 - 10.5565/rev/clil.21
CLIL : Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education, Vol. 2 Núm. 1 (2019) , p. 7-19 (Articles)  

Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
111 p, 3.4 MB Factors contributing to the subjective professional wellbeing of Content and Language Integrated Learning (CLIL) teachers in Catalonia / Lovtskaya, Anastasia ; Escobar Urmeneta, Cristina, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
This dissertation offers an exploratory qualitative study of professional subjective wellbeing (SWB) of Content and Language Integrated Learning (CLIL) teachers in Catalonia, working in primary and secondary education. [...]
Este trabajo final de master ofrece un estudio cualitativo exploratorio del bienestar subjetivo profesional (SWB) de los docentes de educación primaria y secundaria que utilizan el enfoque de aprendizaje integrado de contenido y lenguaje (AICLE) en Cataluña. [...]

2020  

Materials acadèmics 12 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
11 p, 144.3 KB Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengua (AICLE) a l'Educació Primària [103578] / Dooly Owenby, Melinda ; Lopez Vera, Mónica ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest curs té com a objectiu presentar als docents en formació la teoria fonamental, els aspectes essencials i les estratègies densenyament relacionades amb els contextos de l'Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengües Estrangeres (AICLE). [...]
Objectives This course aims to introduce student-teachers to foundational theory, essential aspects and teaching strategies relative to Content and Language Integrated Learning (CLIL) contexts. 1 Through this course, students will learn to apply theoretical basis of CLIL in order to select, adapt and/or design appropriate materials and activities for a CLIL course that meet official curriculum requirements. [...]
Objectivos Esta asignatura tiene como objetivo presentar a los docentes en formación la teoría fundamental, los aspectos esenciales y las estrategias de enseñanza relacionadas con los contextos del Aprendizaje Integrado de Contenidos y Lenguas Extranjeras (AICLE). [...]

2023-24
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
2.
9 p, 139.0 KB Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengua (AICLE) a l'Educació Primària [103578] / Dooly Owenby, Melinda ; Lopez Vera, Mónica ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Objetivos Este curso tiene como objetivo presentar a los docentes en formación la teoría fundamental, los aspectos esenciales y las estrategias de enseñanza relacionadas con los contextos del Aprendizaje Integrado de Contenidos y Lenguas Extranjeras (AICLE). [...]
Objectives This course aims to introduce student-teachers to foundational theory, essential aspects and teaching strategies relative to Content and Language Integrated Learning (CLIL) contexts. Through this course, students will learn to apply theoretical basis of CLIL in order to select, adapt and/or design appropriate materials and activities for a CLIL course that meet official curriculum requirements. [...]
Aquesta assignatura té com a objectiu presentar als docents en formació la teoria fonamental, els aspectes essencials i les estratègies d'ensenyament relacionades amb els contextos de l'Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengües Estrangeres (AICLE). [...]

2022-23
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
3.
14 p, 145.9 KB Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengua (AICLE) a l'Educació Primària [103578] / Felip Falcó, Rosamaria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
INTRODUCCIÓ A L'ASSIGNATURA I OBJECTIUS Aquesta assignatura té com a objectiu que els i les futures mestres es familiaritzin amb les estratègies docents bàsiques dels programes d'Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengua (AICLE) i adquireixin coneixements i habilitats bàsiques d'autoformació que els ajudin a continuar millorant com a mestres especialitzats al llarg de tota la vida professional, especialment pel que fa al seu perfil com a especialistes en l'ensenyament-aprenentatge de llengües segones i estrangeres. [...]
This course is designed to help student-teachers become familiar with basic teaching strategies which are specific to Content and Language Integrated Learning (CLIL) contexts. Also to help them develop the basic knowledge and skills needed for life-long professional development as primary teachers, with a special concern for foreign language teaching and learning. [...]
Esta asignatura tiene como objetivo que las futuras maestras se familiaricen con las estrategias docentes básicas de los programas de Aprendizaje Integrado de Contenidos y Lengua (AICLE) y adquieran conocimientos y habilidades básicas de autoformación que les ayuden a continuar mejorando como maestros especializados a lo largo de toda la vida profesional, especialmente en lo que se refiere a su perfil como especialistas en la enseñanza-aprendizaje de segundas lenguas y lenguas extranjeras. [...]

2021-22
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
4.
14 p, 145.9 KB Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengua (AICLE) a l'Educació Primària [103578] / Felip Falcó, Rosamaria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
INTRODUCCIÓ A L'ASSIGNATURA I OBJECTIUS Aquesta assignatura té com a objectiu que els i les futures mestres es familiaritzin amb les estratègies docents bàsiques dels programes d'Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengua (AICLE) i adquireixin coneixements i habilitats bàsiques d'autoformació que els ajudin a continuar millorant com a mestres especialitzats al llarg de tota la vida professional, especialment pel que fa al seu perfil com a especialistes en l'ensenyament-aprenentatge de llengües segones i estrangeres. [...]
Esta asignatura tiene como objetivo que las futuras maestras se familiaricen con las estrategias docentes básicas de los programas de Aprendizaje Integrado de Contenidos y Lengua (AICLE) y adquieran conocimientos y habilidades básicas de autoformación que les ayuden a continuar mejorando como maestros especializados a lo largo de toda la vida profesional, especialmente en lo que se refiere a su perfil como especialistas en la enseñanza-aprendizaje de segundas lenguas y lenguas extranjeras. [...]

2020-21
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
5.
14 p, 145.6 KB Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengua (AICLE) a l'Educació Primària [103578] / Escobar Urmeneta, Cristina ; Corredera Capdevila, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
INTRODUCCIÓ A L'ASSIGNATURA I OBJECTIUS Aquesta assignatura té com a objectiu que els i les futures mestres es familiaritzin amb les estratègies docents bàsiques dels programes d'Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengua (AICLE) i adquireixin coneixements i habilitats bàsiques d'autoformació que els ajudin a continuar millorant com a mestres especialitzats al llarg de tota la vida professional, especialment pel que fa al seu perfil com a especialistes en l'ensenyament-aprenentatge de llengües segones i estrangeres. [...]
Esta asignatura tiene como objetivo que las futuras maestras se familiaricen con las estrategias docentes básicas de los programas de Aprendizaje Integrado de Contenidos y Lengua (AICLE) y adquieran conocimientos y habilidades básicas de autoformación que les ayuden a continuar mejorando como maestros especializados a lo largo de toda la vida profesional, especialmente en lo que se refiere a su perfil como especialistas en la enseñanza-aprendizaje de segundas lenguas y lenguas extranjeras. [...]

2019-20
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
6.
13 p, 119.2 KB Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengua (AICLE) a l'Educació Primària [103578] / Escobar Urmeneta, Cristina ; Corredera Capdevila, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
INTRODUCCIÓ A L'ASSIGNATURA I OBJECTIUS Aquesta assignatura té com a objectiu que els i les futures mestres es familiaritzin amb les estratègies docents bàsiques dels programes d'Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengua (AICLE) i adquireixin coneixements i habilitats bàsiques d'autoformació que els ajudin a continuar millorant com a mestres especialitzats al llarg de tota la vida professional, especialment pel que fa al seu perfil com a especialistes en l'ensenyament-aprenentatge de llengües segones i estrangeres. [...]
This course is designed to help student-teachers become familiar with basic teaching strategies which are specific to Content and Language Integrated Learning (CLIL) contexts. Also to help them develop the basic knowledge and skills needed for life-long professional development as primary teachers, with a special concern for foreign language teaching and learning. [...]
Esta asignatura tiene como objetivo que las futuras maestras se familiaricen con las estrategias docentes básicas de los programas de Aprendizaje Integrado de Contenidos y Lengua (AICLE) y adquieran conocimientos y habilidades básicas de autoformación que les ayuden a continuar mejorando como maestros especializados a lo largo de toda la vida profesional, especialmente en lo que se refiere a su perfil como especialistas en la enseñanza-aprendizaje de segundas lenguas y lenguas extranjeras. [...]

2018-19
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
7.
5 p, 79.0 KB Content and Language Integrated Learning (CLIL) [42288] / Pladevall Ballester, Elisabet ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
-Become familiar with bilingual education theories and second language learning approaches and theories. -Acquire practical knowledge and expertise for teaching content subjects in English. -Be able to analyze, adapt and create materials for the CLIL classroom. [...]
2017-18
Màster Universitari en Estudis Anglesos Avançats / Advanced English Studies [1099]  
8.
11 p, 113.2 KB Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengua (AICLE) a l'Educació Primària [103578] / Escobar Urmeneta, Cristina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
INTRODUCCIÓ A L'ASSIGNATURA I OBJECTIUS Aquesta assignatura té com a objectiu que els i les futures mestres es familiaritzin amb les estratègies docents bàsiques dels programes d'Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengua (AICLE) i adquireixin coneixements i habilitats bàsiques d'autoformació que els ajudin a continuar millorant com a mestres especialitzats al llarg de tota la vida professional, especialment pel que fa al seu perfil com a especialistes en l'ensenyament-aprenentatge de llengües segones i estrangeres. [...]
This course is designed to help student-teachers become familiar with basic teaching strategies which are specific to Content and Language Integrated Learning (CLIL) contexts. Also to help them develop the basic knowledge and skills needed for life-long professional development as primary teachers, with a special concern for foreign language teaching and learning. [...]
Esta asignatura tiene como objetivo que los futuros maestros se familiaricen con las estrategias docentes básicas de los programas de Aprendizaje Integrado de Contenidos y Lengua (AICLE) y adquieran conocimientos y habilidades básicas de autoformación que les ayuden a continuar mejorando como maestros especializados a lo largo de toda la vida profesional, especialmente en lo que se refiere a su perfil como especialistas en la enseñanza-aprendizaje de segundas lenguas y lenguas extranjeras. [...]

2017-18
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
9.
5 p, 79.3 KB Content and Language Integrated Learning (CLIL) [42288] / Pladevall Ballester, Elisabet ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
-Become familiar with bilingual education theories and second language learning approaches and theories. -Acquire practical knowledge and expertise for teaching content subjects in English. -Be able to analyze, adapt and create materials for the CLIL classroom. [...]
2016-17
Màster Universitari en Estudis Anglesos Avançats / Advanced English Studies [1099]  
10.
11 p, 108.2 KB Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengua (AICLE) a l'Educació Primària [103578] / Escobar Urmeneta, Cristina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
INTRODUCCIÓ A L'ASSIGNATURA I OBJECTIUS Aquesta assignatura té com a objectiu que els i les futures mestres es familiaritzin amb les estratègies docents bàsiques dels programes d'Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengua (AICLE) i adquireixin coneixements i habilitats bàsiques d'autoformació que els ajudin a continuar millorant com a mestres especialitzats al llarg de tota la vida professional, especialment pel que fa al seu perfil com a especialistes en l'ensenyament-aprenentatge de llengües segones i estrangeres. [...]
This course is designed to help student-teachers become familiar with basic teaching strategies which are specific to Content and Language Integrated Learning (CLIL) contexts. Also to help them develop the basic knowledge and skills needed for life-long professional development as primary teachers, with a special concern for foreign language teaching and learning. [...]
Esta asignatura tiene como objetivo que los futuros maestros se familiaricen con las estrategias docentes básicas de los programas de Aprendizaje Integrado de Contenidos y Lengua (AICLE) y adquieran conocimientos y habilidades básicas de autoformación que les ayuden a continuar mejorando como maestros especializados a lo largo de toda la vida profesional, especialmente en lo que se refiere a su perfil como especialistas en la enseñanza-aprendizaje de segundas lenguas y lenguas extranjeras. [...]

2016-17
Grau en Educació Primària [896]
3 documents

Materials acadèmics : 12 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.