1.
|
|
2.
|
5 p, 105.2 KB |
Estratègies Socials, Econòmiques i Antropològiques per a la Gestió Turística del Patrimoni Cultural [44173]
/
Abril-Sellarés, María ;
Graupera Gargallo, Isabel ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f)
Aquest mòdul té un doble objectiu. En primer lloc, dotar als alumnes de referents rigorosos provinents tant de l'antropologia com d'alguns àmbits de les ciències socials, como ara la sociologia, el màrqueting i l'economia per a la incorporació en l'oferta turística. [...] This module has a dual objective. First, to equip students with rigorous references from both anthropology and some fields of social sciences such as sociology, marketing and economics for incorporation into the tourist offer. [...] Este módulo tiene un doble objetivo. En primer lugar, dotar a los alumnos de referentes rigurosos provenientes tanto de la antropología como de algunos ámbitos de las ciencias sociales como la sociología, el márqueting y la economía para su incorporación en la oferta turística. [...]
2023-24 Màster Universitari en Gestió Turística del Patrimoni Cultural [1426]
3 documentos
|
|
3.
|
4 p, 103.1 KB |
Mediació Didàctica de la Llengua i Creació de Productes Turístics Literaris [44171]
/
Abril-Sellarés, María ;
Carmaniu Mainadé, Xavier ;
Pedote, Giuseppe Simone ;
Revelles Soriano, David ;
Tejedor, Santiago ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f)
L'objectiu d'aquest mòdul és doble, d'una banda, adaptar els discursos literaris a les noves propostes turístiques, així com a la varietat de recursos (autors, personatges, llocs emblemàtics) que generen atractiu més enllà de la seva pròpia finalitat principal, i d'altra banda, permetre avançar en l'aprenentatge de la comunicació escrita i oral, des de la perspectiva de l'ús correcte de la llengua en la seva aplicació en el turisme. [...] The objective of this module is twofold, on the one hand, to adapt literary discourses to the new tourist proposals, as well as to the variety of resources (authors, characters, emblematic places) that generate attractiveness beyond their own main purpose, and on the other to advance the learning of written and oral communication, from the perspective of the correct use of the language in its application in tourism. [...] El objetivo de este módulo es doble, por un lado, adaptar los discursos literarios a las nuevas propuestas turísticas, así como a la variedad de recursos (autores, personajes, lugares emblemáticos) que generan atractivo más allá de su propio fin principal, y por otro permitir avanzar en el aprendizaje de la comunicación escrita y oral, desde la perspectiva del uso correcto de la lengua en su aplicación en el turismo. [...]
2023-24 Màster Universitari en Gestió Turística del Patrimoni Cultural [1426]
3 documentos
|
|
4.
|
6 p, 112.1 KB |
Creació i Gestió de Projectes Digitals en Matèria Cultural [44255]
/
González Marcén, Maria de la Paloma ;
Masriera, Clara ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Filosofia i Lletres
Aquest mòdul pretén introduir a l'alumnat en la planificació integral de projectes d'innovació cultural i d'humanitats en un entorn plenament digital. Es proporcionen els materials i els mètodes que permetin planificar el projecte usant eines digitals, determinant el públic potencial, l'accessibilitat a les dades culturals, humanístics, patrimonials per a tota la població, el seu àmbit territorial i institucional i els agents socials implicats. [...] This module pretends to enter to the alumnado in the integral planning of projects of cultural innovation and of humanities in some fully digital surroundings. They provide the materials and the methods that allow to schedule the project using digital tools, determining the potential public, the accessibility to the cultural data, humanistic, patrimoniales for all the population, his territorial and institutional field and the social agents involved. [...] Este módulo pretende introducir al alumnado en la planificación integral de proyectos de innovación cultural y de humanidades en un entorno plenamente digital. Se proporcionan los materiales y los métodos que permitan planificar el proyecto usando herramientas digitales, determinando el público potencial, la accesibilidad a los datos culturales, humanísticos, patrimoniales para toda la población, su ámbito territorial e institucional y los agentes sociales implicados. [...]
2023-24 Màster Universitari en Humanitats i Patrimoni Digitals [1453]
3 documentos
|
|
5.
|
|
6.
|
6 p, 111.1 KB |
Gestió cultural I [100652]
/
Domínguez Antillano, Èrika ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Filosofia i Lletres
Conèixer i aproximar-se a la realitat de la gestió cultural a Catalunya. Construir una visió de la gestió cultural com a instrument per a la transformació i cohesió social. Adquirir coneixements pel disseny, implementació i avaluació d'un projecte en l'àmbit de la gestió cultural. [...] Knowing and approaching the reality of cultural management in Catalonia. Build a vision of cultural management as an instrument for transformation and social c Acquire knowledge about the design, implementation and evaluation of a project in the Incorporate and apply from a critical and reflective perspective elements related to cul. Conocer y aproximarse a la realidad de la gestión cultural en Cataluña. Construir una visión de la gestión cultural como instrumento para la transformación y cohesión social. Adquirir conocimientos para el diseño, implementación y evaluación de un proyecto en el ámbito de la gestión cultural. [...]
2023-24 Grau en Musicologia [809]
3 documentos
|
|
7.
|
6 p, 111.6 KB |
Creació i Gestió de Projectes Digitals en Matèria Cultural [44255]
/
González Marcén, Paloma ;
Masriera, Clara ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Filosofia i Lletres
Aquest mòdul pretén introduir a l'alumnat en la planificació integral de projectes d'innovació cultural i d'humanitats en un entorn plenament digital. Es proporcionen els materials i els mètodes que permetin planificar el projecte usant eines digitals, determinant el públic potencial, l'accessibilitat a les dades culturals, humanístics, patrimonials per a tota la població, el seu àmbit territorial i institucional i els agents socials implicats. [...] This module pretends to enter to the alumnado in the integral planning of projects of cultural innovation and of humanities in some fully digital surroundings. They provide the materials and the methods that allow to schedule the project using digital tools, determining the potential public, the accessibility to the cultural data, humanistic, patrimoniales for all the population, his territorial and institutional field and the social agents involved. [...] Este módulo pretende introducir al alumnado en la planificación integral de proyectos de innovación cultural y de humanidades en un entorno plenamente digital. Se proporcionan los materiales y los métodos que permitan planificar el proyecto usando herramientas digitales, determinando el público potencial, la accesibilidad a los datos culturales, humanísticos, patrimoniales para toda la población, su ámbito territorial e institucional y los agentes sociales implicados. [...]
2022-23 Màster Universitari en Humanitats i Patrimoni Digitals [1453]
3 documentos
|
|
8.
|
|
9.
|
|
10.
|
4 p, 104.2 KB |
Estratègies Socials, Econòmiques i Antropològiques per a la Gestió Turística del Patrimoni Cultural [44173]
/
Abril-Sellarés, María ;
Graupera Gargallo, Isabel ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
Aquest mòdul té un doble objectiu. En primer lloc, dotar als alumnes de referents rigorosos provinents tant de l'antropologia com d'alguns àmbits de les ciències socials, como ara la sociologia, el màrqueting i l'economia per a la incorporació en l'oferta turística. [...] This module has a dual objective. First, to equip students with rigorous references from both anthropology and some fields of social sciences such as sociology, marketing and economics for incorporation into the tourist offer. [...] Este módulo tiene un doble objetivo. En primer lugar, dotar a los alumnos de referentes rigurosos provenientes tanto de la antropología como de algunos ámbitos de las ciencias sociales como la sociología, el márqueting y la economía para su incorporación en la oferta turística. [...]
2022-23 Màster Universitari en Gestió Turística del Patrimoni Cultural [1426]
3 documentos
|
|