Resultats globals: 1 registres trobats en 0.13 segons.
Documents de recerca, 1 registres trobats
Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
70 p, 3.5 MB Plan estratégico de lanzamiento y comunicación de la marca Milo, de Nestlé, en España / Ariza Soisa, Paula ; Castellblanque, Mariano, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Milo, de Nestlé, és una marca de beguda soluble composta per cacau en pols i malt per ser diluïda en llet. Està directament relacionada amb l'esmorzar, l'energia i l'esport, sent en els seus inicis (1934) una beguda dirigida a esportistes. [...]
Milo, de Nestlé, es una marca de bebida soluble compuesta por cacao en polvo y malta para ser diluida en leche. Está directamente relacionada con el desayuno, la energía y el deporte, siendo en sus inicios (1934) una bebida dirigida a deportistas. [...]
Milo, from Nestlé, is a brand of soluble drink composed of cocoa powder and malt to be diluted in milk. It is directly related to breakfast, energy and sports, being in its infancy (1934) a drink aimed at athletes. [...]

2018
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.