Resultats globals: 8 registres trobats en 0.03 segons.
Materials acadèmics, 8 registres trobats
Materials acadèmics 8 registres trobats  
1.
6 p, 109.7 KB Màrqueting Sociopolític [42228] / Gallina, Marta ; Rico Camps, Guillermo ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
El primer objectiu d'aquest mòdul és entendre les bases científiques del comportament electoral. Així, estudiarem quines són les causes de la votació i analitzarem els models que intenten predir-la. [...]
The first aim of this module is to understand the scientific bases of electoral behaviour. Thus, we will study what the causes of the vote are and will analyse the models that try to predict it. The second aim of the module deals with the communicative bases of politics. [...]
El primer objetivo de este módulo es comprender las bases científicas del comportamiento electoral. Así, estudiaremos cuáles son las causas del voto y analizaremos los modelos que intentan predecirlo. [...]

2023-24
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
Màster Universitari en Ciència Política / Political Science [1118]
Màster Universitari en Recerca Avançada en Ciència Política/Advanced Research in Political Science [1451]
3 documents
2.
5 p, 104.8 KB Màrqueting Sociopolític [42228] / Bosch, Agustí ; Rico, Guillem ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
The first aim of this module is to understand the scientific bases of electoral behaviour. Thus, we will study what the causes of the vote are and will analyse the models that try to predict it. The second aim of the module deals with the communicative bases of politics. [...]
2022-23
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
Màster Universitari en Ciència Política / Political Science [1118]
Màster Universitari en Recerca Avançada en Ciència Política/Advanced Research in Political Science [1451]
3 documents
3.
6 p, 109.6 KB Màrqueting Sociopolític [42228] / Bosch, Agustí ; Colomé, Gabriel 1955- ; Barbet, Berta ; Morell Alsina, Noemi ; Rico, Guillem ; Bartomeus, Oriol ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
The first aim of this module is to understand the scientific bases of electoral behaviour. Thus, we will study what the causes of the vote are and will analyse the models that try to predict it. The second aim of the module deals with the communicative bases of politics. [...]
2021-22
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
Màster Universitari en Ciència Política / Political Science [1118]
Màster Universitari en Recerca Avançada en Ciència Política/Advanced Research in Political Science [1451]
3 documents
4.
6 p, 109.4 KB Màrqueting Sociopolític [42228] / Bosch, Agustí ; Barbet, Berta ; Meilán, Francisco Xabier ; Rico, Guillem ; Bartomeus, Oriol ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
The first aim of this module is to understand the scientific bases of electoral behaviour. Thus, we will study what the causes of the vote are and will analyse the models that try to predict it. The second aim of the module deals with the communicative bases of politics. [...]
2020-21
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
Màster Universitari en Ciència Política / Political Science [1118]
Màster Universitari en Recerca Avançada en Ciència Política/Advanced Research in Political Science [1451]
3 documents
5.
5 p, 83.6 KB Màrqueting Sociopolític [42228] / Bosch, Agustí ; Barbet, Berta ; Bernardi, Luca ; Rico, Guillem ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
The first aim of this module is to understand the scientific bases of electoral behaviour. Thus, we will study what the causes of the vote are and will analyse the models that try to predict it. The second aim of the module deals with the communicative bases of politics. [...]
The first aim of this module is to understand the scientific bases of electoral behaviour. Thus, we will study what the causes of the vote are and will analyse the models that try to predict it. This section of the module deals with the communicative basis of public opinion, the way its form and the mechanisms through which it changes The final aim of the module is to familiarize the student with the current debates on public opinion.

2018-19
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
Màster Universitari en Ciència Política / Political Science [1118]
2 documents
6.
5 p, 84.1 KB Màrqueting Sociopolític [42228] / Bosch, Agustí ; Barbet, Berta ; Rico, Guillem ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
The first aim of this module is to understand the scientific bases of electoral behaviour. Thus, we will study what the causes of the vote are and will analyse the models that try to predict it. The second aim of the module deals with the communicative bases of politics. [...]
2017-18
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
Màster Universitari en Ciència Política / Political Science [1118]
2 documents
7.
5 p, 29.5 KB Màrqueting Sociopolític [42228] / Bosch, Agustí ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
The first aim of this module is to understand the scientific bases of electoral behaviour. Thus, we will study what the causes of the vote are and will analyse the models that try to predict it. The second aim of the module deals with the communicative bases of politics. [...]
2015-16
Màster Universitari en Ciència Política / Political Science [1118]
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
2 documents
8.
4 p, 104.5 KB Màrqueting Sociopolític [42228] / Bosch, Agustí ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
The module aims to provide students with the skills needed to analyse, plan, and develop socio-political marketing campaigns. It looks at political marketing operations with particular emphasis on electoral campaigns, and focuses on the analysis of voting behaviour and party campaign strategies.
2014-15
Màster Universitari en Ciència Política / Political Science [1118]
2 documents

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.