Màrqueting Sociopolític [42228]
Bosch Gardella, Agustí
Barbet Porta, Berta
Bernardi, Luca
Rico Camps, Guillem
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa

Títol variant: Socio-Political Marketing
Data: 2018-19
Resum: The first aim of this module is to understand the scientific bases of electoral behaviour. Thus, we will study what the causes of the vote are and will analyse the models that try to predict it. The second aim of the module deals with the communicative bases of politics. Thus, we will analyse how political actors, the media, and the people at large interact with political communication. The final aim of the module is to familiarize the student with the current debates on public opinion.
Resum: The first aim of this module is to understand the scientific bases of electoral behaviour. Thus, we will study what the causes of the vote are and will analyse the models that try to predict it. This section of the module deals with the communicative basis of public opinion, the way its form and the mechanisms through which it changes The final aim of the module is to familiarize the student with the current debates on public opinion.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català.
Titulació: Màrqueting [4313148] ; Ciència Política / Political Science [4313335]
Pla d'estudis: Màster Universitari en Màrqueting [1093] ; Màster Universitari en Ciència Política / Political Science [1118]



Català
5 p, 83.6 KB

Anglès
5 p, 82.3 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2018-07-13, darrera modificació el 2018-10-20



   Favorit i Compartir