A A A Contrast +/- Castellano   English
Intranet Campus Virtual Facebook Twitter YouTube LinkedIn
 L'ESCOLA    FUTURS ALUMNES    ESTUDIS    INTERCANVI    INFORMACIÓ ACADÈMICA    RECERCA    EMPRESES
 Home Escola d'Enginyeria  Intercanvi  Requisits per fer una estada

Requisits per fer una estada:

Nota mínima d'expedient de 5 (barem 27: de 0 a 10).

Acreditar un nivell mínim d'anglès corresponent al 3er curs de Servei de Llengües de la UAB (B1), o certificació oficial equivalent, sigui quina sigui la destinació que l'alumne triï.

Tenir superats un mínim del 50% dels crèdits de la titulació abans d'iniciar-se el curs en el que es fa l'estada d'intercanvi.
Acreditar un nivell mínim de la llengua d'impartició de la docència a la universitat de destí, corresponent al nivell B1 del Marc Europeu Comú de Referència per a les Llengües o certificació oficial equivalent (a excepció dels països on la llengua d'impartició sigui el castellà).
Acreditar haver realitzat, amb el coordinador d'intercanvis de la titulació corresponent, una tutoria prèvia a la sol·licitud d'intercanvi.
Instruccions i formulari per la tutoria
 Tràmits legals per a estrangers

Recomanacions de viatge  Assegurança complementària  Relacions Internacionals

Cursos UAB Idiomes   Vols ser mentor?

Ajuts, Beques i Convocatòries.
UAB Cercador

CONTACTA