|
Les aules d’informàtica restaran sempre obertes, exceptuant en els casos en que es realitzin les classes de pràctiques d’informàtica o d’altres matèries que necessitin l’ús dels PC, com a suport docent de l’alumnat.
A l’aula d’informàtica, com a la resta d’aules, no està permès consumir begudes o menjar ni fumar.
La docència
El professor és responsable del manteniment i la utilització de l’aula durant el desenvolupament de la classe.
El professor comunicarà les incidències del material informàtic produïdes a l’aula als Serveis Informàtics del Centre i paral·lelament enviant un mail a cas@uab.cat per tal de poder realitzar un seguiment d’aquestes.
Els Serveis Informàtics seran els encarregats d’avaluar, resoldre i fer el seguiment de les incidències que es puguin produir a les aules d’informàtica.
No es pot canviar de lloc els PC, les impressores i/o els perifèrics tret autorització que hagi estat autoritzat pels dels Serveis Informàtics del Centre.
Suport a la docència : Alumnes
El centre posarà a disposició dels alumnes un número limitat de impressions anual com a suport a l’estudiant.
Els alumnes podran portar els seus USB, amb el benentès que comprovaran la no- infecció de virus a l’inici i al final de la sessió.
Els usuaris són responsables de qualsevol epidèmia o de la inutilització de l’aula o dels PC. En el cas que hi accedeixin per iniciativa pròpia també són responsables del bon ús dels programes i dels equips informàtics (evitant l’ús incorrecte del material, la reproducció i instal·lació de còpies il·legals, etc.).
Els disquets/CDs/etc. són aportacions que fan els usuaris. L’adquisició d’aquest material no es pot fer al centre.
Cal respectar i utilitzar les instal·lacions, com en qualsevol altra part del centre, seguint les normes i el Reglament general del centre.
La utilització de retroprojectors i altres mitjans complementaris de l’aula d’informàtica està sotmès a les pautes que regeixen en altres àmbits del centre.
|